بیرانوند الان هم بهترین بازیکن آسیا است

بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس توانسته به نخستین دروازه بانی در تاریخ قاره کهن تبدیل شود که نامش در بین نامزدهای بهترین بازیکن آسیا قرار گرفته است.

بیرانوند در کنار عبدالکریم حسن قطری و یوما سوزوکی ژاپنی نامزد بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا شده اند.

ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: قطعا بیرانوند لیاقت این را داشت که نامش در بین این نفرات قرار بگیرد؛ چرا که او در آسیا برترین بازیکن ما بود.

وی افزود: بیرانوند البته رقابت خوبی با سایر نامزدها دارد و همین که توانسته در بین این نفرات قرار بگیرد، مطمئنا به عنوان بهترین بازیکن هم انتخاب می شود؛ چرا که حضور در بین این نفرات واقعا سخت بود. بیرانوند توانست با عملکرد خوب در جام جهانی و پس از آن در لیگ قهرمانان لیاقت خود را ثابت کند.

وی با اشاره به اینکه او نخستین دروازه بانی است که به جمع سه نامزد نهایی راه پیدا کند، افزود: قطعا این موضوع برای هر دروازه بانی سخت است؛ چرا که مردم آن بازیکنی را می بینند که گلزنی می کند و در خط حمله می درخشد. به همین خاطر بیرانوند که توانسته با این وجود به جمع این سه بازیکن بیاید قطعا بازیکن برتر هم انتخاب خواهد شد.

علیرضا بیرانوند در جام جهانی موفق شد دروازه تیم ملی را برابر مراکش سخت کوش بسته نگاه دارد و در مجموع سه دیدار، تنها 2 گل از تیم های اسپانیا و پرتغال دریافت کرد. اوج هنر Art او در جام جهانی، دفع ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو Ronaldo کاپیتان تیم ملی پرتغال و بهترین بازیکن فوتبال جهان در دیدار سوم و آخر تیم ملی در جام جهانی بود.

بیرانوند همچنین نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در پیروزی های تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشت و بارها مانع از باز شدن دروازه سرخپوشان برابر حریفان آسیایی شد.

مراسم اعطای جوایز بهترین های کنفدراسیون فوتبال آسیا روز هفتم آذر در مسقط پایتخت عمان برگزار می شود.

** برای برد به میدان می رویم

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی امروز سرخپوشان برابر پیکان بدون حضور ملی پوشان این تیم نیز گفت: به هر حال با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، باید بازی کنیم و البته ببریم. قطعا برای برد به میدان خواهیم رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز و در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16 و 15 دقیقه به مصاف پیکان خواهد رفت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟