محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد

در حکم محمد بنا آمده است: نظر به سال ها سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه مربیگری و با توجه به تأیید شورای فنی تیم های ملی به موجب این حکم بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب می شوید. امیدوارم با بهره گیری از نظرات تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مدال آوران و مربیان کشتی کشور، در پیشبرد امور مربوطه و اعتلای نام ورزش Sport ملی کشور در میادین مهم پیش رو موفق و سربلند باشید.

محمد بنا از سال 2005 و در زمان ریاست فدراسیون محمدرضا طالقانی، به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان وارد عرصه مربی گری ملی شد، سپس از سال 2009 به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد و در المپیک 2012 لندن تیمش صاحب سه مدال طلا شد تا نتیجه ای تاریخی در کشتی ایران رقم بخورد.

بنا پس از المپیک لندن از تیم ملی کنار رفت اما برای المپیک 2016 ریو دوباره به جمع فرنگی کاران برگشت که در این مسابقات تیمش صاحب دو مدال برنز شد. حالا بنا برای سومین دوره به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شده است. هنوز مشخص نیست که بنا این پست را پذیرفته یا این حکم یکطرفه صادر شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟