میری: این جایگاه واقعی نفت در جدول نیست

نفت مسجد سلیمان این روزها در شرایط مناسبی به سر نمی برد و علی رغم اینکه 4 امتیاز از دو بازی گذشته کسب کرده همچنان در انتهای جدول است؛ اما دیدارهفته آینده آنها مقابل سپید رود می تواند تاثیر بسزایی در روند حرکتی تیم ایفا کند.

سید پیمان میری مهاجم آینده دار تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت این روزهای تیم گفت: «به هرحال جایگاه ما در صدر جدول به هیچ وجه قابل قبول نیست و همه بچه ها از این بابت ناراحتند و امیدواریم با تلاش بچه ها وحمایت تماشاگران خونگرم مسجد سلیمان ازاین جایگاه نامطلوب در جدول بالاتربیاییم تا در آینده بتوانیم دل هواداران خونگرم مسجد سلیمانی را شاد کنیم.»

این بازیکن با استعداد فوتبال کشورمان که در صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر با 9 گل زده و 4 پاس گل و گرفتن 3 پنالتی، نقش حیاتی داشته گفت:« این فصل بر خلاف فصل گذشته من در بال چپ و راست به خدمت گرفته شده ام و به همین خاطر چون از دروازه کمی دور شده ام نتوانسته ام تعداد گلهای خودم را برای نفت افزایش دهم؛ اما به هر حال از این بابت هیچ گله ای ندارم ودر نهایت در هر پستی که بازی کنم هدفم کمک به تیم است.»

او درمورد بازی حساس هفته سیزدهم در مقابل سپید رود گفت:« شرایط جدول هردو تیم، این بازی را بسیار حساس کرده است. به هر حال بازی در این شهربه علت چمن مصنوعی وهمچنین تماشاگران این تیم بسیار سخت است. ضمن اینکه می دانیم از زمان حضورعلی آقای کریمی تیم آنها متحول شده است؛ اما بچه های تیم ما هم قسم شده اند تا بتوانند هر طور که هست از این دیدار 3 امتیاز را کسب کنند چرا که می دانیم کسب حتی یک امتیار هم برای ما نمی تواند راضی کننده باشد.»

سید پیمان میری در ادامه گفت :« تیم ما در فصل گذشته از همان ابتدای فصل تا انتها در صدر جدول بوده است و این جایگاه به هیچ وجه نه برای اعضای تیم و نه برای هواداران قابل قبول نیست. »

او در ادامه گفت« ما به این امر واقفیم که در نیم فصل دوم گرفتن نتیجه بسیارسخت تر است وبه قولی دروازه ها کوچک ترمی شود. ما تجربه فصل گذشته را هم داریم که با تکیه برامتیازاتی که در نیم فصل اول گرفته بودیم جایگاهمان را در صدر حفظ کردیم و حالا در چند بازی مانده تا انتهای فصل تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم از قعر جدول رها شویم .

او همچنین در انتها گفت:« اگر فوتبالی بخواهیم منصفانه به بازی ها نگاه کنیم واقعا حق تیم ما این رتبه نبوده است؛ اما بالاخره این روزها تمام می شود و ما حتما به کمک هواداران ومدیریت تیم در لیگ به حقمان خواهیم رسید.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

کدخبر: 437427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟