بیانیه عجیب انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی

در این بیانیه که پس از 72 ساعت از جنجال بزرگ رخ داده در تونل ورزشگاه آزادی Freedom منتشر شده ، علاوه بر اینکه خبرنگار ورزش Sport سه متهم شده که در جای نامناسبی سئوال خود را طرح کرده است ، اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش هم با لفظ مربی درجه دو مورد محبت بیانیه انجمن قرار گرفته است. (برای یک خبرنگار جای نامناسب برای پرسش تنها شامل محدوده خصوصی افراد می شود و البته با هر تخلفی نباید از واژه هایی مثل این برای مربی تیم ملی آن هم در بیانیه رسمی انجمن روزنامه نگاران ورزشی استفاده کرد).

جالب اینکه با انتشار بیانیه ، هیوا یوسفی نایب رییس انجمن ورزشی نویسان در توییتی اعلام کرده از محتوای بیانیه مطلع نبوده و ظاهرا مسئولیت این بیانیه خارج از عرف به دبیرکل محترم انجمن و یکی از اعضاء برمی گردد.

لازم به ذکر است ورزش سه پس از مشورت با بزرگان ورزش و فوتبال ، ضمن عدم تایید توهین به اشخاص ، ضمن محکوم دانستن مجدد حرکت مربی تیم ملی این پرونده را با توجه به شرایط تیم ملی فعلا مختومه می داند تا در موقعیت مقتضی و در مراجع ذیصلاح درباره این تخلف تصمیم گیری شود.

تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی رقابتهای جام ملتهای آسیاست و تخلف یک فرد تاثیری درخبررسانی و لزوم روحیه بخشی به آن مجموعه از سوی رسانه نخواهد داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

*ورزش سه

کدخبر: 437368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟