اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم امید این باشگاه درباره شرایط سرخپوشان و کمبود بازیکنی که این روزها و در روزهای پایانی دوران محرومیت نصیبش شده گفت: به نظر من شرایط بسیار سخت است و این را دیگر همه می‌دانند که چه اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاده و این تیم چه مسیری را طی کرده است. بالاخره باید این شرایط سخت را گذراند و با آن کنار آمد. انجام این تعداد بازی در 26 روز کار بسیار سختی است مخصوصا اینکه پرسپولیس با کمبود یار مواجه بوده و دست آقای برانکو بسیار بسته است ولی من معتقدم حتی اگر در پایان نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست بدهیم در نیم‌فصل دوم و با اضافه شدن نفرات جدید می‌توانیم دوباره به صدر جدول برسیم و قهرمان شویم. باید به نفرات جوانمان اعتماد کنیم چرا که راهی برایمان نمانده و باید با همین نفرات سر کنیم تا محرومیتمان به اتمام برسد. با شناختی که از آقای برانکو دارم او می‌تواند پرسپولیس را در این روزهای سخت هدایت کند و حتما از پس کار هم بر خواهد آمد.

وی با انتقاد از اتفاقاتی که باعث شده تا پرسپولیس طی این روزها با کمبود بازیکن مواجه شود گفت: خدا از باعث و بانی این روزهای پرسپولیس نگذرد. من بازیکن را مقصر نمی‌دانم، این مدیر است که باید متوجه تمام جوانب کار شود و طبق آن تصمیم بگیرد. مدیران سابق پرسپولیس ظلم بزرگی در حق این تیم کردند و پرسپولیس را دچار این شرایط کردند. زمانی ما مهندس عابدینی را داشتیم که پس از استفاده‌ی فنی از مهدوی‌کیا از ترانسفر او نیز برای باشگاه کسب درآمد کرد ولی الآن می‌بینیم که این اتفاقات رخ می‌دهد و هیچکس پاسخگو نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در واکنش به شرایط تیم ملی و تدارک آماده سازی شاگردان کی روش در مسیر جام ملت‌های آسیا گفت: متاسفانه حریفانی که برای بازی تدارکاتی در نظر می‌گیریم به هیچ عنوان ما را به چالش نمی‌کشند. در بازی با تزینیدادوتوباگو شاهد بودیم که این تیم نمی‌توانست چهار پاس متوالی بین خود رد و بدل کند و همین عامل باعث شد تا ما نتوانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و آن را درست کنیم. حتی با وجود همین حریف تدارکاتی ضعیف هم ما نتوانستیم بیش از یک گل به این تیم بزنیم که نشان می‌دهد تیم ما در چه شرایطی قرار دارد و به نظرم با این شرایط نتایج خوبی انتظار تیم ملی ایران را نمی‌کشد و با تمام احترامی که برای آقای کی‌روش قائلم باید بگویم به نتایج این تیم خوشبین نیستم.

حلالی در خصوص درگیری رخ داده توسط اوسیانو کروز نیز گفت: زمان ما و قبل از ما هنگامی که تیم ملی بازی داشت حداقل 30 تا 40 هزار نفر به استادیوم می‌آمدند و تیم ملی را تشویق می‌کردند ولی می‌بینیم که تنها دو سه هزار نفر برای بازی با ترینیدادوتوباگو به استادیوم آمده بود که نشان می‌دهد مردم از شرایط ناراضی هستند. رفتار مربی تیم ملی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و حتی باید در بدترین شرایط روحی، روانی و جسمی پاسخگوی اصحاب رسانه بود و اینکه به آنها بی‌احترامی صورت بگیرد اصلا جایز نیست و این عمل در هیچ کجای دنیا مورد تایید نیست.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟