برزیل 1-0 اروگوئه: پیروزی سلسائو در امیریتس

در این دیدار که در ورزشگاه امیریتس شهر لندن برگزار شد، هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این برزیلی ها بودند که با تک گل نیمار از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدند.

برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7، روی یک ضربه آزاد، نیمار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما مارتین کامپانا، دروازه بان اروگوئه، به خوبی توپ را مهار کرد.

چهار دقیقه بعد، روی ارسال فیلیپه لوئیس از سمت چپ، نیمار توانست دروازه اروگوئه را باز کند اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 22، روی اشتباه دانیلو، لوئیس سوارز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، دروازه برزیل را هدف قرار داد اما آلیسون با یک واکنش سریع، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد. تا اینکه در آخرین دقیقه از نیمه اول، چیزی نمانده بود که اروگوئه به گل برسد. روی ارسال عالی سوارز، کاوانی در موقعیتی تک به تک با آلیسون قرار گرفت اما ضربه او را آلیسون با یک واکنش به موقع، به بیرون فرستاد. نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اروگوئه شروع بهتری داشت و در دقیقه 50، صاحب یک ضربه آزاد شد. لوئیس سوارز با یک ضربه دیدنی، نزدیک بود گل اول بازی را به نام خود کند اما آلیسون با واکنشی به موقع، دروازه برزیل را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل شد اما در دقیقه 60، باز هم این اروگوئه بود که روی حرکت خوب سوارز، صاحب موقعیت شد ولی ارسال دیدنی او را پریرا به راحتی از دست داد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه برزیل در دقیقه 75 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای لاکسالت روی دانیلو در محوطه جریمه اروگوئه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. نیمار پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان حریف، دروازه را باز کرد.

در حالی که بازیکنان اروگوئه برای زدن گل تساوی پیش کشیده بودند، برزیل می توانست در دقیقه 83 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ریچارلیسون روی موقعیتی خوبی که نیمار برایش ایجاد کرده بود، توپ را به بیرون زد.

در دقایق پایانی، تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟