ترینیداد و توباگو بدون بازیکن شاخص در ایران

در ترکیب تیم ملی این کشور بازیکن شاخصی که عضو یک تیم شناخته شده در فوتبال اروپا باشد دیده نمی شود و بیشتر ملی پوشان ترینیداد و توباگو در تیم های داخلی بازی می کنند. نکته جالب اینکه جووین جونز که در خط هافبک توپ می زند در تیم دارمشتات آلمان شاگرد آلکساندر نوری است.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب چنین حریفانی برای تیم ملی گفته بود علاقمند است تیم ملی در بازی های تدارکاتی با تیم هایی بازی کند که تاکتیک تهاجمی اش را به خوبی به نمایش بگذارد و بتواند تاکتیک ها را تمرین کند. کارلوس کی روش مخالف این است که در بازی های تدارکاتی تیم ملی به مصاف تیم های قوی برود و می گوید اصلا عاقلانه نیست تیم ملی در بازی های تدارکاتی مجبور باشد در 90 درصد از زمان بازی در تلاش برای تصاحب توپ باشد و در نهایت هم شکست سنگینی را متحمل شود.

چند بازیکن حریف تازه ایران در تیم های آمریکایی توپ می زنند و همین باعث شد تا آنها از سفر به ایران خودداری کنند چرا که اگر مهر ورود به ایران در پاسپورت آنها حک می شد در ادامه با تحریم هایی از سوی آمریکا مواجه می شدند. البته چند بازیکن این تیم هم در تیم های اروپایی توپ می زنند اما بیشتر این تیم ها تیم های درجه دوم فوتبال اروپا به حساب می آیند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟