قدوس:به آمیان آمدم چون مدیرانش اعتماد کامل به من داشتند

سامان قدوس که در فصل جاری در تیم آمیان توپ می‌زند، گفت‌وگویی با شبکه کانال پلاس انجام داده است.

وی در مصاحبه با این رسانه فرانسوی عنوان کرد:بازی کردن به عنوان فوتبالیست را از تیمی شروع کردم که ترلبورگ نام داشت و اوضاع هم خوب پیش نرفت.قرارداد یکساله‌ای امضا کرده بودم که وقتی به اتمام رسید، خانواده‌ام به من گفت باید بروم و کاری پیداکنم.بعد هم فروشنده تلفن شدم.در این نقش خیلی خوب نبودم اما به چیزی جز فوتبال فکر نمی‌کردم.

بازیکن ایرانی ادامه داد:زمانی رسید که دیگر به خودم گفتم این شکل زندگی برای فرصتی ایجاد نمی‌کند.به مربی سابقم تلفن زدم و به او گفتم که نمی دانم چکار کنم پس به من کمک ‌کند.او هم

شروع به تماس گرفتن به یکسری تیم‌ها کرد تا تیمی برای من پیداکند.فقط یک تیم پیدا شد.می‌گفتند در یک هفته می‌توانم در تمرینات حاضر شوم و تست دهم.آنجا به خودم گفتم اگر این کار را انجام دهم و در غیر اینصورت باید از فوتبال کناره‌گیری کنم. و به دنبال کاری دیگر باشم.

*زلاتان به عنوان یک الگو

قدوس در این مصاحبه در مورد زلاتان ایبراهیموویچ،بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال سوئد نیز حرف زد.

وی عنوان کرد: زلاتان ایبراهیموویچ مرد بزرگی است.فکر می‌کنم او یک الگو برای کل جهان و سوئدی‌هاست.در سوئد همه شیفته او هستند و دوست دارند مثل او باشند.به خصوص ان دسته که ریشه سوئدی ندارند.وقتی شما ایرانی هستید و در لیگ سوئد بازی می ‌کنید، ایبراهیموویچ نمونه ای خوب برای الگوگرفتن است.

هیچوقت حس نکردم در سوئد نژادپرستی وجوددارد.اما هیچوقت هم تا حد بازیکنان سوئدی بخت و اقبال نخواهی داشت.زلاتان در فوتبال سوئد بارها تلاش کرد .مجبور بود ده‌ برابر بهتر از بازیکنان سوئدی باشد که صاحب بخت کافی شود.من این نکته را حس کردم

*حضور در تیم آمیان

لژیونر ملی‌پوش کشورمان در مورد حضورش در تیم فرانسوی آمیان نیز عنوان کرد:یک روز قبل از انجام اولین بازی لیگی آمیان، راهی این تیم فرانسوی شدم.موضوعاتی در ذهنم در ارتباط با مساله ترانسفر و گرفتاری‌های حضور در آنجا وجود داشت.خیلی خوب شد که این دغدغه ها تمام شدند.

او ادامه داد:آمیان برای مدتی طولانی خواهان همکاری با من بود.این که به من اعتماد کامل داشتند، نکته‌ای بس مهم برای من بود.درک کردم که مرا واقعا می‌خواهند و امروز از بودن در این تیم احساس خوشحالی می‌کنم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟