اماراتی‌ها و عربستانی‌ها نیامدند، جلسه AFC لغو شد!

بر اساس برنامه ریزی از پیش انجام شده، قرار بود که جلسه کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تصمیم گیری درباره مسابقات سال 2019 با حضور بن سلمان و مسئولان دیگر کمیته ها در تهران برگزار شود.

این جلسه مهم که در آن موضوعات زیادی از جمله نمایندگان و سهمیه کشورها مورد بحث قرار می گرفت و تکلیف کشورهای مختلف و جدول سال آینده در آن مشخص می شد اما به شکل غیر منتظره ای لغو شد تا تهران بر خلاف سال های گذشته که میزبان دیدار فینال، میزبان این جلسه بود، این جلسه را برگزار نکند.

نمایندگان فدراسیون فوتبال امارات و عربستان سعودی پیش از برگزاری این جلسه مهم، از حضور در تهران به دلایل سیاسی انصراف دادند و اعلام کردند که حاضر به سفر به تهران نیستند و به همین دلیل این اجلاس که در دستور کار رئیس فدراسیون فوتبال آسیا قرار داشت، لغو شد.

تیم های عربستانی پیش از این نیز به ایران سفر نمی کردند اما رفتار جدید مسئولان اماراتی اتفاقی است که جای تعجب دارد. در شرایطی که تا ماه های گذشته نیز تیم های اماراتی با وجود اعتراضات فراوان حاضر به سفر تهران بودند اما به نظر می رسد بعد از تیم های عربستانی، حالا تیم های اماراتی نیز به دنبال بدعتی جدید در فوتبال غرب آسیا هستند که می تواند برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تهدید کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*ورزش سه

کدخبر: 435133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟