گزارش تمرین استقلال/ ادامه غیبت چشمی و اسماعیلی و جلسه شفر با بازیکنان استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال Esteghlal بعد از اینکه بازیکنان دو روز استراحت کردند از ساعت 11 در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد.

*پیش از شروع تمرین وینفرد شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* پژمان منتظری به دلیل مصدومیت، روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی به دلیل مسائل انضباطی و فارق همام به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

*مرتضی آقاخان که از 2 روز پیش به تمرینات استقلال اضافه شده امروز به همراه داریوش شجاعیان زیر نظر مربی بدنساز این تیم تمرین کرد.

* مهدی قاعدی که در آخرین تمرین استقلال به دلیل سرماخوردگی حضور نداشت امروز بدون مشکل در برنامه‌های گروهی آبی‌پوشان شرکت کرد.

* محسن کریمی که مدتی است در تمرینات تیم استقلال برنامه‌های ویژه و اختصاصی را پشت سر می‌گذارد امروز به تمرینات گروهی آبی‌پوشان اضافه شد. این بازیکن از چند هفته دیگر می‌تواند رفته رفته به ترکیب استقلال اضافه شود.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بازی آقا وسط انجام دادند. در بخش بعد فوتبال درون تیمی صورت گرفت که شفر روی این بازی تاکتیکی نظارت می‌کرد.

تمرینات تیم استقلال طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و آبی‌پوشان خود را برای دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر آماده خواهد کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟