رونالدو: یونایتد شایسته پیروزی نبود

یوونتوس در دیدار برابر منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس که تک گل یووه را به ثمر رساند بعد از بازی گفت: لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت خاص است. وقتی که از حریف پیش هستی نباید اصلا احساس راحتی داشته باشی چرا که ممکن است در یک دقیقه همه چیز تغییر کند. کنترل بازی را در دست داشتیم و حداقل چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم. می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر رسانیم. اما فوتبال همین است و اگر تمرکز نداشته باشی و از فرصت‌ها استفاده نکنی مجازات می‌شوی.

او ادامه داد: منچستر یونایتد شایسته پیروزی در این دیدار نبود با این حال توانست دو گل به ثمر رساند. دوست ندارم که درباره شانس صحبت کنم. شکست در هیچ حالتی خوب نیست با این حال ما هنوز صدرنشین گروه خود هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید سرمان را بالا بگیریم. اطمینان دارم که به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم.

ستاره پرتغالی یوونتوس در پایان به گل زیبایی که به ثمر رساند، اشاره کرد و گفت: در رختکن بار دیگر گل را دیدم. فکر نمی‌کردم که گل زیبایی زده باشم. خوب فرار Escape کردم و به سرعت به توپ ضربه زدم. ناراحتم که چرا پیروز نشدیم. می توانستیم حداقل سه چهار گل بزنیم. هواداران بسیار دوست دارند که ما قهرمان لیگ قهرمانان شویم. هواداران، سرمربی و تیم بسیار خوبی داریم. باید گام به گام برای رسیدن به این هدف بزرگ حرکت کنیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 433787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟