پدری می‌گفت پسرم شب‌ها با یاد شما می‌خوابد/ خداحافظی می‌کردم هم برای کسی مهم نبود

مجتبی عابدینی، در مورد غیبتش در اردوی تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: اردوی تیم ملی از نیمه سوم مهر ماه آغاز شده و من هم حضور داشتم و در جریان تمرینات از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و به همین دلیل چند روزی است که به فیزیوتراپی مشغول هستم. پزشکان گفتند می‌توانم در جام جهانی بازی کنم اما بهتر است این کار را انجام ندهم. اگر می‌خواستم بازی کنم، باید پایم را تیپ می‌کردم و ممکن بود مصدومیتم بدتر شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم استراحت کنم.

وی گفت:‌ تا یک ماه دیگر باید فیزیوتراپی انجام دهم و فکر می‌کنم به جام جهانی بعدی که بهمن ماه برگزار می‌شود، می‌رسم. خوشبختانه همه بچه‌ها با انگیزه زیادی در تمرینات حضور دارند و امیدوارم نتایج خوبی در جام جهانی الجزایر کسب کنند.

* خداحافظی می‌کردم هم برای کسی مهم نبود

ملی‌پوش شمشیربازی در مورد تغییر نظرش برای ماندن در شمشیربازی و اینکه تا چه زمانی می‌خواهد بازی کردن ادامه دهد، گفت: یک بار خداحافظی کردم اما برگشتم و فعلا می‌خواهم بازی کنم. با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که کنار هم بگذارم اتفاق خاصی نمی‌افتد و کسی پیگیرم نخواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو هفته است مصدوم شدم و یک نفر هم زنگ نزده حالم را بپرسد. حالا اگر خداحافظی کرده بودم که دیگر هیچ. متاسفانه ورزش Sport ما طوری نیست که بعد از خداحافظی شما بتوانید یک کار جدید را آغاز و حمایت شوید.

* در همان ابتدای کار 15 نفر ثبت نام کردند

عابدینی عنوان کرد: یک سالن را خودم به تنهایی راه‌اندازی کردم تا استعدادها را کشف کنم اما در این زمینه هم کسی همکاری نمی‌کند. این مدرسه به صورت خصوصی است و در همان ابتدا 15 نفر ثبت‌نام کردند که برای اولین بار خوب است اما گسترش آن نیاز به حمایت دستگاه‌های دیگر مانند سازمان ورزش شهرداری دارد که در نقاط مختلف تهران سالن در اختیار ما قرار دهد.

* پدری می‌گفت پسرم شبها با یاد شما می‌خوابد

وی با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی در این رشته داریم، گفت: هنگام ثبت‌نام پدر یکی از بچه‌ها به من می‌گفت پسرم شب‌ها با یاد شما می‌خوابد و علاقه خاصی به شمشیربازی دارد. مطمئنا اگر بها بدهند، شمشیربازی ایران متحول‌تر خواهد شد. هر چه سالن و امکانات داشته باشیم به همان میزان ورزشکار هم بیشتر می‌شود. در حال حاضر تمام کارها را خودم انجام می‌دهم و انگیزه زیادی داریم که بتوانم در جاهای دیگر هم به شمشیربازی ایران خدمت کنم منتهی تنها نمی‌شود و حمایت هم نیاز است. این اولین مدرسه شمشیربازی است که در تهران راه‌اندازی شده و رفته رفته باید بیشتر شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 433179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟