دنیزلی با قاسم پاشا باخت و چهارم ماند

مصطفی دنیزلی هنوز هم در ایران یک مربی محبوب است. مربی پرافتخار کشور ترکیه که در سه مقطع متفاوت زمانی در ایران و در تیم های پاس تهران و پرسپولیس مربیگری کرده است از هفته هشتم رقابت های لیگ ترکیه هدایت تیم قاسم پاشا را به عهده گرفت و اکنون با این تیم در رتبه چهارم جدول سوپرلیگ ترکیه است.

او با قاسم پاشا سه برد و یک مساوی کسب کرده بود و این اولین شکست مصطفی پاشا بود که البته در یک بازی خانگی به دست آمد. دنیزلی که هدایت تیم ملی ترکیه و سه تیم محبوب و مطرح گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش را به عهده داشت یکی از محبوب ترین چهره های فوتبال ترکیه بعد از افرادی مثل فاتح تریم است.

در بازی روز گذشته شاگردان دنیزلی ابتدا با گل ویسل ساری به گل رسید اما در ادامه این تیم دو گل خورد و بازی را باخت. قاسم پاشا با این شکست 19 امتیازی و در رده چهارم باقی مانددر حالی که تیم مطرحی مثل بشیکتاش در رده پایین تری از آن ها قرار گرفته است.

دنیزلی با نتایج خوبی که با تیم قاسم پاشا گرفته است این تیم را اکنون یکی از مدعیان سوپرلیگ ترکیه کرده است و در ادامه این شانس را دارد که بتواند به رتبه های بالاتر هم برسد. این تیم در هفته های آینده یک بازی مهم برابر تیم فنرباغچه دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟