کوواچ؛ غمگین و عصبانی از تساوی لحظه‌آخری بایرن

بایرن مونیخ که در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانز آرنا با گل سرژ گنابری از فرایبورگ پیش افتاده بود در دقیقه‌ی 89 با گل لوکاس هولر برتری را از دست داد تا در نهایت با کسب تنها یک امتیاز از این بازی مهم، در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا فاصله‌اش با دورتموند صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یابد. کوواچ که به نظر می‌رسد دوباره با فشارهای روزافزون مواجه خواهد شد گفت از دست دادن دو امتیاز در آخرین لحظات بازی برای او و تیمش ضربه‌ی دردناکی بوده است.

کوواچ در این باره گفت:" ما در مقابل آگسبورگ هم امتیازهایمان را در دقیقه‌ی 89 از دست دادیم و در مقابل فرایبورگ همین اتفاق دوباره برایمان افتاد. یعنی به خاطر گلهای دقیقه‌ی نودی تا اینجا چهار امتیاز از دست داده‌ایم. به خاطر این اتفاق غمگین و عصبانی هستیم. ولی خب، ورزش Sport همین است و زندگی را باید همینطور که هست پذیرفت. ما سه روز دیگر در بازی بعدی‌مان باید به میدان برویم و از آن بازی حتماً یک برد می‌خواهیم".

البته بایرن هم در مقابل فرایبورگ چندان زود به گل نرسید. سرژ گنابری در دقیقه‌ی 80 بازی توانست تیمش را از حریف پیش بیندازد ولی درحالیکه تنها یک دقیقه به پایان وقت قانونی باقی مانده بود هولر، سانتر کریستین گونتر را وارد دروازه کرد تا فرایبورگ با یک امتیاز از مونیخ به خانه‌اش برگردد.

درحالیکه شاگردان کوواچ با این تساوی، از ده بازی اخیرشان در بوندس‌لیگا چهار بازی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، سرمربی جوان باواریایی‌ها که به خاطر از دست دادن سه امتیاز بازی مقابل فرایبورگ به وضوح عصبانی بود گفت که از دست دادن راحت امتیازها آنهم در آخرین لحظات بازی برای او به هیچ وجه قابل قبول و پذیرش نیست.

کوواچ در این باره گفت:" ما در نیمه‌ی دوم عملاً بیشتر نیمه را نزدیک به دروازه‌ی فرایبورگ بازی کردیم. ولی وقتی تیم اینطور جلو می‌کشد باید حواسش را خیلی جمع کند چون آنها دو مهاجم در جلو داشتند که توان این را داشتند که توپ را دریافت کرده و نگه دارند تا در ضدحمله‌ها بقیه‌ی هم‌تیمی‌هایشان فرصت رسیدن را داشته باشند. گونتر هم به عنوان وینگر امروز خیلی سرحال و چابک بود. تیمی مثل بایرن وقتی به این سختی از حریف جلو می‌افتد نباید به این راحتی آن را از دست بدهد".

بایرن مونیخ روز چهارشنبه در چهارچوب رقابتهای چمپیونزلیگ در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان آ ا ک آتن خواهد بود و سپس روز دهم نوامبر برای برگزاری دربی کلاسیک فوتبال آلمان به دورتموند خواهد رفت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟