مهدی علی‌نژاد عصر شنبه در مراسم افتتاح مسابقات ووشوی قهرمانی کشور که به میزبانی مجموعه اردبیل برگزار می‌شود، اضافه کرد: با جهش بسیار مناسبی که در ووشو شاهد آن هستیم، به جرأت این رشته ورزشی را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین و معتبرین ورزش‌های ملی نام برد.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگ ووشوی کشورمان در فتح جام‌ها و مسابقات مختلف برون مرزی سنگ تمام گذاشته اند، افزود: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی چین در شرایطی به دست آمد که این موضوع برای اولین بار در تاریخ ووشو اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه این قهرمانی در کشور چین که از ووشوکارانی به اندازه دو برابر کل جمعیت ایران برخوردار است؛ کسب شد، ادامه داد: تحقق این مهم از تلاش شبانه‌روزی مربیان و ورزشکاران دعوت شده به اردوهای ملی خبر می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی ووشو در اردبیل بیان داشت: با توجه به اینکه مدال‌آوران مسابقات ووشوی قهرمانی کشور به اردوهای ملی نیز دعوت خواهند شد، این موضوع بر سطح فنی و اهمیت رقابت‌ها خواهد افزود.

علی‌نژاد تصریح کرد: آغاز تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌های ما برای درخشش در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ شانگهای چین از این رقابت‌ها بوده و از هم اکنون برای رقابت‌های حساس سال آتی رنامه‌ریزی خواهیم داشت تا با کسب بهترین نتایج در به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در میادین مهم جهانی موفق ظاهر شده و زمینه‌ساز خوشحالی هموطنان شویم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟