منشا: در فینال نباید این گونه گل مفت می خوردیم

پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا دو نیمه متفاوت داشت تا در نهایت بازی را با دو گل به کاشیما واگذار و برای بازی برگشت با دردسرهای بیشتری روبرو شود.

بعد از این بازی گادوین منشا گفت:« بازی خیلی سختی بود چون رقیب ما یکی از تیم های خوب جی لیگ ژاپن است. شانس هایی داشتیم که گل بزنیم اما فکر می کنم بازی را خیلی عصبی شروع کردیم و برای بهره بردن از این فرصت ها تمرکز نداشتیم».

او ادامه داد:«نیمه اول خیلی خوب بود و بازی بدی هم انجام ندادیم. اما در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم و گل خوردیم و به یکباره کنترل توپ و میدان را از دست دادیم. گل های خیلی بدی خوردیم گل هایی مفت که نباید در فینال چنین گل هایی بخوریم چون جام را از شما دور می کند».

مهاجم نیجریه ای در ادامه به داور بازی اشاره و تصریح کرد:« نمی خواهم در مورد داور صحبت کنم چون این فوتبال است. فقط باید سخت کار کنیم تا با یک نتیجه خوب جام را بالای سر ببریم. هنوز یک نیمه مهم دیگر از فینال باقی مانده است و باید در این نیمه بتوانیم قدرت خود را به رقیب نشان بدهیم که این توان در پرسپولیس و طرفدارانش دیده می شود».

منشا در پایان به جو حاکم بر آزادی Freedom اشاره و گفت:«همه می دانند آزادی همیشه پر از تماشاگر است از همین رو تلاش می کنیم یک نتیجه خوب در این ورزشگاه بگیریم. هواداران کاشیما خوب هستند ولی سر و صدای آزادی چیز دیگری است».

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟