جلالی: پیکان بهتر از منشا و نعمتی خواهد ساخت

جلالی که تیمش در مسابقه ای حساس تراکتور را پیش رو خواهد داشت این مسابقه را یک بازی هیجان انگیز برای پیکان توصیف کرد. مسابقه ای که نگاه ها را به شهر قدس می برد.

حرفهای سرمربی پیکان را به نقل از فارس بخوانید. کسی که عقیده دارد سازندگی مهم تر از کسب جام است :

تمهیدات لازم برای مهار ستاره های تراکتور

برای ما حتماً یک بازی خوب و هیجان انگیز خواهد بود مقابل تیمی با آن همه ستاره بازی کردن انگیزه خوبی برای بازیکنان ماست، امیدوارم بازی خوب و روانی انجام بدهیم و موفق شویم. تمهیدات لازم برای بازی با تراکتورسازی انجام دادیم، شناخت خوبی از حریف داریم و بازیکنانمان راه‌های عملی مقابله با بازیکنان تراکتورسازی را می‌دانند و ان‌شاالله بازی خوب و با کیفیتی را انجام دهیم.

پیکان می خواهد سازنده و باثبات باشد

نمی‌دانم در ذهن مدیران باشگاه چه می‌گذرد، هر هفته جلسات مفید، خوب و پرثمری با مدیران باشگاه داریم. برای یک مربی خیلی مهم است که در یک مجموعه کاری اثری از خود باقی بگذارد. در حال حاضر ۲۴ بازیکن جوان داریم که اطمینان می‌دهم در ۲ سال آینده آنها بازیکنان بزرگی خواهند شد. در ۲ سال آینده باشگاه پیکان به تیم‌های دیگر و حتی خارج از کشور بازیکن خواهد داد و از آنها نیز بهره‌مند خواهد شد. در ۲ سال قبل هم ۶-۷ بازیکن به تیم‌های بزرگ داده‌ایم اما به دلیل اینکه قرارداد آنها با پیکان یکساله بوده بهره‌ای به پیکان نرسیده است اما قرارداد این بازیکنان بلندمدت است، این کار فقط حاصل کار من تنها نیست و مجموعه‌ای از تیم‌های پایه در باشگاه وجود دارند که این کار راهبری می‌شود. مربیان پایه زحمت می‌کشند ضمن اینکه دیدگاه هیأت مدیره و مدیریت باشگاه هم خیلی خوب است، این یک کار جمعی است. پیکان در آینده یکی از با ثبات‌ترین باشگاه‌ها و سازنده‌ترین باشگاه‌ها می‌شود. ما در رده‌های نوجوانان، جوانان و تیم ملی بازیکن داریم و می‌خواهیم از این ظرفیت خوب پیکان استفاده کنیم.

حتی بهتر از منشا و نعمتی

جوانان خوب و آینده‌داری در تیم ما حضور دارند، اگر بخواهیم اسم ببریم این نفرات زیاد هستند. قطعاً در آینده بازیکنانی بهتر از نعمتی و منشا را به فوتبال معرفی خواهیم کرد ما در حال حاضر ۲۴ بازیکن در پیکان داریم که استعدادهای خوبی هستند و من به مرور آنها را وارد بدنه لیگ برتر خواهم کرد. از نگاه من جام آوردن کار خوبی است اما ماندگار نیست، سال بعد تیم دیگر آن جام را می‌گیرد، بلکه مهم این است که یک مربی تأثیرات ماندگار داشته باشد و من به نوبه خودم می‌خواهم این کار را انجام بدهم. من به بازیکنانی که دارم افتخار می‌کنم.

پیشنهادی برای تعطیلی لیگ دارم

عقب افتادن این بازی با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس ارزشمند بود، امیدوارم این مسابقه معوقه ما با پرسپولیس حوالی ۲۵ آبان‌ماه یکی دو روز جلوتر یا عقب‌تر برگزار شود. سازمان لیگ ترتیب برگزاری مسابقه را بدهد، قبل از بازی با ذوب‌آهن ما یک ماه بود که مسابقه ندادیم و آثارش را هم در آن بازی دیدیم، امیدوارم تا نیم‌فصل وقفه‌ای در لیگ ایجاد نشود البته تعطیلات نیم‌فصل هم طولانی مدت است که من پیشنهادی در این مورد دارم و منتظرم این پیشنهاد خام را پرورش بدهم و بعد آن را مطرح کنم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟