جایگزین دژاگه در ترکیب تراکتورسازی کیست؟

اشکان دژاگه در این فصل یکی از نفرات کلیدی تراکتورسازی بوده و توانسته بازی های خوبی برای تیمش انجام بدهد. کاپیتان باتجربه تیم ملی در کنار مسعود شجاعی و احسان حاج صفی و چند خارجی باکیفیت قدرت خط حمله تراکتورسازی را افزایش داده اند و حالا غیبت دژاگه در بازی روز جمعه می تواند به ضرر این تیم تمام شود.

دژاگه در اواسط نیمه اول دیدار تراکتورسازی و سپیدرود دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد. بعد از انجام ام آر آی مشخص شد که اشکان حداقل دو هفته دور از میادین خواهد بود و به همین خاطر در بازی با پیکان غایب بزرگ سرخپوشان تبریزی محسوب می شود.

دژاگه که اکثر بازی های تراکتورسازی را به عنوان یار فیکس به میدان رفته، حالا در بازی روز جمعه غایب است و باید دید کادرفنی تراکتورسازی کدام بازیکن را جایگزین او می کند. هرچند که پرتعداد بودن بازیکنان باکیفیت در تراکتورسازی می تواند از دغدغه های کادرفنی این تیم بکاهد و مشکل خاصی گریبان سرخپوشان را نگیرد.

در بازی با سپیدرود وقتی دژاگه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد، احسان پهلوان تکنیکی و سرعتی جای او را در زمین گرفت و احتمالا برای بازی با پیکان هم پهلوان گزینه اصلی جایگزینی دژاگه باشد. این هافبک تاثیرگذار سال گذشته در نیم فصل دوم به تراکتورسازی پیوست و از نظر آماری بهترین بازیکن این تیم بود. حالا پهلوان که در این فصل کمتر از سوی کادرفنی به بازی گرفته شده، احتمالا روز جمعه مقابل پیکان از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود و فرصت خوبی نصیبش شده تا توانایی هایش را نشان دهد.

پهلوان در بازی گذشته با سپیدرود پاس گل اول تیمش را به مسعود شجاعی داد و روی گل دوم نیز اثرگذار بود. بی تردید او انگیزه زیادی دارد تا در بازی با پیکان هم بدرخشد و اجازه ندهد جای خالی دژاگه به چشم بیاید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟