عضو فراکسیون ورزش مجلس: قصد نداریم بهانه به فیفا بدهیم / فدراسیون فوتبال غیردولتی است

محمد جواد جمالی نوبندگانی درباره قانون Law منع به‌کارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد: فوتبال ما در حال‌ حاضر در وضعیت خوبی هم به‌سر می‌برد. تا چند وقت دیگر، تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باید به میدان برود و از آن‌طرف پرسپولیس هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، بنابراین نباید کاری انجام دهیم که به ضرر فوتبال ما تمام شود. درحال‌حاضر جریمه‌ها و احکامی هم که درخصوص فوتبال صادر می‌شود از داخل کشور و از طرف عده‌ای که عِرق زیادی به کشور ندارند، شامل حال ایران می‌شود.

وی ادامه داد: س از تصویب قانون بازنشستگی در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم؛ فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و من به‌خاطر دارم که آن زمان یک گروهی به‌‌نام گروه انتقالی که مسئولیتش بر عهده صفایی‌فراهانی بود، تشکیل شد تا اساسنامه جدیدی نوشته شود و فدراسیون فوتبال از تعلیق دربیاید.

عضو فراکسیون ورزش Sport تأکید کرد: ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم. ضمن اینکه می‌دانیم فیفا با هیچ کشوری رودربایستی ندارد و در حال حاضر شرایط فعلی فوتبال و حساسیت‌هایی که وجود دارد را درک می‌کنیم.

جمالی تصریح کرد: به‌هیچ‌ عنوان قصد نداریم بهانه‌ای به دست فیفا بدهیم. من به‌عنوان نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش با صراحت اعلام می‌کنم که به تمام قوانین و مقررات فیفا احترام می‌گذاریم و به‌هیچ‌عنوان قصد دخالت در امور آن‌ها نداریم. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟