میثاقیان و 8 بازیکن اروند ساعت 11 به سیرجان رسیدند!

تیم فوتبال اروند خرمشهر که در ابتدای فصل نقل و انتقالات در قواره یک مدعی پا پیش گذاشته و یکی از مربیان کارکشته و با سابقه بالا آوردن تیم‌های لیگی یکی را به خدمت گرفت، آبستن اتفاقاتی است که دامنه آن وسیع‌تر از دیروز می‌شود.

در حالی که قرار بود که کاروان تیم اروند خرمشهر روز جمعه شب وارد سیرجان شود، این تیم با نوع بلیط‌هایی که سرپرست آن تهیه کرده بود، در سه گروه به سمت سیرجان حرکت کرد. دسته اول 10 بازیکن این تیم بودند که از خرمشهر به سمت تهران حرکت کردند و از تهران هم به کرمان عظیمت کردند تا از آنجا به سمت سیرجان بروند و گروه دوم آن ها 8 تن از افراد دیگر این تیم بودند که در ساعت پروازی دیگری به سیرجان رفتند.

اما گروه سوم که سرمربی تیم گل گهر هم همراهشان بود، باید ساعت18 جمعه به سیرجان می‌رفتند که پروازشان کنسل می‌شود و نمی‌توانند به دلیل شرایط آب و هوایی به تهران بروند. سرپرست ناشی اروند خرمشهر که باید بلیط پروازهای صبح اهواز به تهران را بلافاصله می‌گرفته، در اقدامی عجیب به دلیل ارزان‌تر بودن بلیط‌های شنبه غروب اهواز، برای این ساعت بلیط تهیه می‌کند که باز هم میثاقیان و 8 نفر دیگر که شامل چند تن از بازیکنان اصلی این تیم بودند هم به دلیل کنسل شدن پرواز در اهواز باقی می‌مانند.

با این اتفاق میثاقیان تصمیم می‌گیرد تا از طریق مسیر زمینی با بازیکنان باقیمانده راهی سیرجان شود که در پیگیری خبرنگار ورزش Sport سه، وی و دستیارانش به همراه 8 بازیکن این تیم ساعت11 ظهر امروز یکشنبه و در فاصله‌ای اندک تا بازی و بی‌خوابی ناشی از سفر جاده‌ای، تازه وارد سیرجان شده‌اند.

اروند یکی از پرحاشیه‌ترین تیم‌های این فصل لیگ یک است که چندی قبل هم خبر رسید که پس از پیروزی این تیم برابر شهرداری تبریز، سرپرست آنها از دادن شام بازیکنان در فرودگاه تبریز امتناع کرده است و کاپیتان این تیم برای تهیه شام کل کاروان شخصا دست به جیب شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟