غیبت جنجالی بازیکنان یونایتد در مهمانی اسپانسر باشگاه

چندین بازیکن تیم اصلی در مراسمی که روز گذشته باشگاه با همکاری حامی مالی اش برگزار کرده بود، غایب بودند. اعتراض این بازیکنان به مشکلات حمل و نقل آنها پیش از دو بازی چمپیونزلیگ است که باعث به وجود آمدن دردسرهایی برای تیم شده است.

شیاطین سرخ به خاطر تاخیر مربی اش در حضور در زمین به خاطر گیر افتادن در ترافیک در جریان دیدار مقابل والنسیا، با جریمه روبرو شد. با وجود اینکه بین هتل محل حضور بازیکنان و ورزشگاه، تنها یک و نیم مایل فاصله وجود دارد، ولی در جریان دیدار با یوونتوس نیز همین داستان تکرار شد.

حضور دیرهنگام بازیکنان و مربیان باعث شده تا حامیان مالی باشگاه، پول بسیاری را از دست بدهند. یونایتد حامیان مالی بسیاری در سراسر جهان دارد و گفته می‌شود برخی از آنها به خاطر اتفاقات رخ داده اعتراض کرده اند.

اما مدیران باشگاه از تصمیم بازیکنان برای عدم حضور در مراسم حامیان مالی عصبانی هستند و می‌خواهند آنها را جریمه کنند. در حقیقت مدیریت باشگاه بر این باور است که مشکل ترافیکی عجیب، تقصیر باشگاه نیست و در این رابطه با شهردار منچستر نیز صحبت هایی انجام شده است. مسئولین به دنبال این هستند که راه حلی برای عدم تکرار این موضوع پیدا کنند، راه حلی به جز اینکه آماده سازی بازیکنان پیش از بازی در الدترافورد انجام شود.

یکی از منابع باشگاه به دیلی میل گفت:" اسپانسرها پول بسیاری خرج می‌کنند و این مراسم بسیار جدی است. یونایتد رابطه خیلی خوبی با شرکای تجاری خود دارد و اوضاع تا به اینجا خوب پیش نرفته است."

در همین حال، گفته می‌شود که مورینیو پیش از دیدار تیمش مقابل یووه از بازیکنانش خواسته پس از گیر افتادن در ترافیک شهر منچستر، مثل او پیاده تا ورزشگاه بروند ولی رئیس تیم حفاظت اجازه چنین کاری نداده است. در حقیقت او معتقد بوده که به میزان کافی نیروی امنیتی در دسترس نیست که چنین اقدامی انجام شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟