چرا داوری؟ راجع به 20 گل سپاهان حرف بزنید

میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال Esteghlal گفت: فردا یک بازی بزرگ و سخت خواهیم داشت زیرا این دو تیم بسیار بزرگ هستند. ما سعی کردیم در طول هفته تمرینات خوبی داشته باشیم تا کمترین اشتباه را انجام دهیم. سعی کردیم خیلی تمرکز در طول هفته داشته باشیم و تمرینات خوبی انجام دادیم و می دانیم بازی اهمیت بالایی مانند بسیاری از دیدارهای لیگ دارد. در این بازی های بزرگ، هر تیمی کمتر اشتباه کند، می تواند برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: روی نقاط قوت خود تمرکز کردیم و آنالیز خوبی از استقلال داریم. همانگونه که گفتم روی بازی فردا که دیداری میان دو تیم بزرگ است، متمرکز هستیم. فردا سه تیم برابر یکدیگر هستند و تیم داوری نیز حضور دارد و انتظار داریم هر سه تیم عادلانه در زمین حاضر شوند. هدف ما همیشه برد بوده و مسلما برای بازی فردا نیز تلاش می کنیم برنده باشیم زیرا این ایده سرمربی ما است.

مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چه منظوری از صحبت درباره داوری دارد، عنوان کرد: شما بهتر از من می دانید و فقط من نیستم و کارشناسانی که بازی های سپاهان را دیدند، یک نظر دارند و می گویند که سپاهان به صورت غیر عمدی از اشتباهات ضرر کرده است.

یکی از خبرنگاران از مربی سپاهان خواست تا بگوید کدام اشتباه علیه سپاهان باشد و آیا در فوتبال اروپا یک مربی اجازه پیش داوری دارد، بیان کرد: مربیان می توانند صحبت کنند. در ایران داوران بزرگی هستند. این اتفاقی نبوده که از ایران یک داور در جامعه بین المللی حضور دارد و به همین خاطر ما خیلی راجع به داوری حرف نمی زنیم زیرا آنها انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند. همه درباره داوری حرف می زنند. همانگونه که یک بازیکن از قصد اشتباه نمی کند، داور نیز از قصد اشتباه نمی کند.

قلیچ خانی در ادامه اضافه کرد: مربی ما تنها گفتند ما امیدواریم سه تیم نمایش خوبی داشته باشند و این یک پیش داوری نیست.

تکسیرا در واکنش به حواشی به وجود آمده برای داوری و صحبت های ایجاد شده که حتی از سوی مدیرعامل ذوب آهن نیز بوده، گفت: در رابطه با بازی جام حذفی، دوست داشتم یک نکته ای را بگویم. این هفته اگر کسی درباره داوری صحبت کرده، چرا هفته قبل صحبت نکرده است؟ از آنها بپرسید. در رابطه با داوری هفته قبل چرا صحبت نشده است؟ از آنها بپرسید. ما روی بازی استقلال تمرکز کردیم و همه ما باید روی بازی تمرکز کنیم زیرا دو تیم بزرگ و پایه فوتبال ایران می خواهند به میدان بروند. به این موضوع توجه کنید و ارزش بدهید. گفتم که ایران داوران خوبی در جهان دارد و بیاید راجع به نکات مثبت صحبت کنیم. بازی های خیلی مهمی را داوران ایرانی قضاوت Judgment کردند. چرا راجع به 20 گل سپاهان حرف نمی زنیم؟ به این موضوعات باید ارزش بدهیم و سپاهان جزئی از فوتبال ایران است و باید به این موضوع ارزش قائل شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از دیدار با استقلال با توجه به شرایط خوب دو تیم دارید، تصریح کرد: این یک سوال خیلی خوب و فوتبالی است. ما راجع به دو تیم بزرگ صحبت می کنیم که می خواهند فردا برنده باشند و هر دو تیم از سلاح های خود استفاده می کنند. ما امسال یک راه درستی را انتخاب کردیم. این نشان می دهد که پشت سر تیم ما یک مربی بزرگ وجود دارد. در چند سال اخیر سپاهان با مشکلات زیادی مواجه بود و کار سختی برای تغییرات و تغییر در ذهنیت ها داشتیم. کار آقای قلعه نویی بسیار سخت بود زیرا باید تفکر برنده بودن را القا می کردند. به همین خاطر فردا یک بازی خیلی سخت خواهد بود و کسی که کمتر اشتباه کند، برنده می باشد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟