سروش رفیعی که می‌دانست نمی‌تواند در نیم‌فصل اول پرسپولیس را همراهی کند پس از بررسی پیشنهادات رسیده تصمیم گرفت با عقد قراردادی دلاری به مدت نیم‌فصل به فولاد خوزستان برود. طرفین در حالی بر سر مبلغ ۲۰۰ هزار دلار برای نیم‌فصل به توافق رسیدند که هیچ یک فکرش را نمی‌کردند قیمت ارز در ایران تا این حد بالا برود و به حدود ۱۵ هزار تومان برسد! مضاف بر اینکه فولادی‌ها هرگز تصور نمی‌کردند ستاره سابق آن‌ها پس از سفر به قطر و پوشیدن پیراهن الخور این همه افت کرده باشد.

مدیران فولاد خوزستان با قراردادی که پیشنهاد سروش رفیعی بود موافقت کرده و این بازیکن را به مدت نیم‌فصل جذب کردند غافل از اینکه او دیگر آن هافبک سر حال و تکنیکی سابق نیست! سروش چند بازی برای فولاد خوزستان انجام داد که چنگی به دل نزد. این بازیکن که با مصدومیت جزئی هم مواجه شده بود بعد از بازی با سایپا به قطر سفر کرد تا به مداوای پای مصدومش بپردازد. پس از بازگشت به اهواز، اما مسئولان فولاد سروش رفیعی را مورد مؤاخذه قرار دادند که بدون اجازه آن‌ها به قطر سفر کرده و در تمرینات غایب بوده است. نشست‌های ابتدایی بی‌ثمر بود و در ادامه فولادی‌ها برگه فسخ قرارداد این بازیکن را به سازمان لیگ ارسال کردند. سروش رفیعی که هم پول قرارداد دلاری اش را می‌خواست و هم نمی‌خواست اسم اخراج پشت نامش بیاید در تمرینات حضور پیدا کرد. مدتی گذشت و ظاهراً طرفین صحبت‌های خوبی داشتند که به شکلی مسالمت‌آمیز تا پایان نیم‌فصل اول با یکدیگر کنار بیایند! اما این بار سازمان لیگ دیگر کوتاه نیامد و حاضر نشد نامه فسخ قرارداد سروش رفیعی (ارسالی از طرف فولادی‌ها) را کان لم یکن تلقی کند! بنابراین تنها راه باقی مانده جدایی بر اساس توافق طرفین بود. در همین ارتباط شنیدیم سروش رفیعی که قراردادی ۲۰۰ هزار دلاری با فولادی‌ها دارد راضی شده ۹۰۰ میلیون تومان بگیرد و از فولاد خوزستان جدا شود!

احتمالاً ظرف روز‌های آتی این اتفاق خواهد افتاد. سروش رفیعی هم انگیزه فراوانی دارد که با شروع نیم‌فصل دوم و تمرین زیر نظر برانکو بتواند دوباره خودش را در قواره یک ستاره در فوتبال ایران مطرح کند. او دوشنبه شب هم با انتشار پستی اینستاگرامی با توضیح اتفاقاتی که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر برای او افتاد جدایی خود را از باشگاه فولاد اعلام کرد. سروش نوشت: «سلام خدمت مردم شریف خوزستان و هواداران باشگاه فولاد. بعد از گذشت چهار و نیم سال خاطرات خوب و زیبا و قهرمانی با این تیم ناخواسته مجبور به ترک فولاد شدم و مسیرم از این تیم جدا شد. اکنون که فرصتی پیدا شد که حداقل برای نیم‌فصل در خدمت شما خوزستانی‌های عزیز باشم، باز گشتم که لطف و محبت‌های شما را جبران کنم. ابتدا عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام که در ابتدای فصل به دلیل نداشتن آمادگی کامل بدنی و آسیب جزئی نتوانستم در حد خودم و انتظار شما ظاهر شوم، اما تنها نتوانستن بود نه نخواستن! اما اکنون که بعد از مداوای آسیب‌دیدگی در یکی از بهترین مراکز پزشکی ورزشی دنیا با هزینه شخصی و تمرینات فشرده برای جبران به آمادگی کامل رسیده و بیش از چهار هفته به طور مداوم در تمرینات گروهی شرکت می‌کردم و حتی در تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم نقش داشته‌ام به لطف رفتار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی مسئولان باشگاه امکان همراهی تیم را در ادامه راه ندارم! امیدوارم مسئولان باشگاه فولاد به صورت کاملاً شفاف و دقیق تمامی اتفاقات این موضوع را برای هواداران این باشگاه مردمی که دانستن حقیقت حداقل حق‌شان است توضیح دهند که در غیر این صورت با توجه به اینکه همیشه بر این اعتقاد بوده‌ام که صداقت بهترین و درست‌ترین راه است، به صورت دقیق و صریح اتفاقات را برای مردم خوزستان و هواداران باشگاه فولاد توضیح می‎دهم که بدانند این فولاد با فولادی که زمانی هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشت بسیار فاصله دارد! در ضمن، باید یادآوری کنم به آن دسته از کسانی که با فحش و ناسزا مرا بی‌غیرت و پول‌پرست می‌خوانند و یادشان نیست که چگونه آن چهار، پنج سال برای فولاد با دل و جان تلاش کردم بگویم در همین لحظه و پس از گذشت چهار ماه از لیگ حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌ام! آرزوی موفقیت می‌کنم برای دوستان عزیزم در تیم فولاد. یا علی.»

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟