اصفهانیان به جامعه فوتبال بی‌احترامی می‌کند

مجید حاج رسولی‌ها در ارتباط با اشتباهات مکرر داوری به ضرر تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه در دیدار با سپیدرود هم یک پنالتی مسلم ما نادیده گرفته شد و یک گل مشکوک هم داشتیم که منتظر بودیم در برنامه نود کارشناس داوری در موردش نظر دهد. البته قضاوت Judgment آقای کرمانشاهی بسیار خوب بود و ایشان کاملاً قابل احترام هستند ولی مشکل ما این است که در شش بازی از 10 بازی این فصل اشتباهات اثرگذار داوری به ضرر ما صورت گرفته است.

حاج رسولی ها ادامه داد: من دو سوال دارم. اول اینکه آیا جلسه قبل از مسابقه که ناظر داور نیز ملزم به حضور در آن است مهم است یا خیر؟ و سوال دومم این است که چرا خود رییس کمیته داوران که اتفاقا ناظر داوری دیدارما با سپیدرود بود نباید این التزام را داشته باشد که خودش در جلسه حضور یابد؟!

وی اظهار کرد: وقتی خود رییس کمیته داوران که در این بازی به عنوان ناظر باید حضور داشته باشد در جلسه حضور نمی یابد، می توان فهمید که مدیریت در کمیته داوران به چه نحوی است. در تمامی بازیهای آسیایی و داخلی که ذوب آهن حضور داشته است، ناظر داوری شانه به شانه ناظر بازی در جلسات شرکت می کند و این نشان از اهمیت این حضور است ولی آقای اصفهانیان نه پاسخ ما را در مورد این همه اشتباه داوری می دهد و نه در جلسه ای رسمی پیش از برگزاری مسابقه حضور می یابد. این نوعی بی احترامی به فوتبال است که در حال حاضر رخ می دهد و کسی پاسخگو نیست.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟