کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس به مورینیو هشدار داد و مربی چلسی را توبیخ کرد

به دنبال درگیر دقایق پایانی بازی شنبه شب تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج پس از به ثمر رسیدن گل تساوی آبی‌های لندن در هفته، مارکو ایانی، دستیار مائوریتزیو ساری سرمربی مقابل نیمکت‌نشینان تیم فوتبال منچستریونایتد به شیوه‌ای تحریک‌آمیز خوشحالی کرد که این حرکت او سبب شد ژوزه مورینیو از جای خود بلند شده و تا ورود تونل منتهی به رختکن‌ها به سمت او حمله کند.

این قائله با وساطت مأموران امنیتی و نیمکت‌نشینان دو تیم خاتمه یافت و پس از بازی هم مائوریتزیو ساری، دستیار خود را مجاب کرد تا نزد آقای خاص رفته و از او عذرخواهی کند.

با این حال کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس چشمان خود را روی این ماجرا نبسته و مطابق انتظار به آن واکنش نشان داده است. از این روی این کمیته مارکو ایانی، مربی چلسی را توبیخ کرده و به زودی مجازات او را اعلام خواهد کرد. همچنین به ژوزه مورینیو هم بابت واکنشش هشدار داده شده است.

طبق بیانیه منتشر شده در سایت اتحادیه فوتبال انگلیس، ایانی تا روز 25 اکتبر فرصت دارد تا از خودش دفاع کند. بر این اساس به مورینیو و به هر دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی هم در خصوص رفتارهایی که از آنها و از اعضای کادر فنی شان انتظار می‌رود، هشدارهایی داده شده است

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟