صالح: بیشتر از ملوان به یک امتیاز نیاز داشتیم!

مجید صالح سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری بعد از تساوی مقابل ملوان بندر انزلی به خبرنگاران گفت: ابتدا به هواداران با محبت تیم ریشه دار ملوان بندر انزلی خسته نباشید میگویم. من دو ماه از بهترین دوران مربیگریمو در خدمت مردم خوب انزلی بودم و محبت مردم خوب انزلی را هیچوقت فراموش نخواهم کرد.

وی ادامه داد: به دوست خوبم آقای پور غلامی که زحمت این تیم را کشید و در ادامه به آقایان نوری و مازیار زارع که از شاگردان خودم در استقلال Esteghlal و ملوان بودند خسته نباشید می گویم، اول راه مربی گری این دو عزیز می باشد و طبعا راهی سخت پیش روی این دو عزیز است که آرزوی موفقیت دارم. همچنین آرزوی موفقیت برای آقای احمدزاده که قرار است در آینده هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

ایشان افزود: تیم ملوان همانند تیم فجر شهید سپاسی تیمی با قدمت و ریشه دار می باشد که جای این دو تیم در لیگ برتر خالی می باشد و انشالله با حمایت مسئولین هر دو شهر شاهد حضور این تیم های نظامی در لیگ برتر باشیم.

وی در خصوص بازی افزود: با وقفه ایی که در مسابقات ما اتفاق افتاد به کسب امتیاز از این بازی نیاز داشتیم و صادقانه عرض میکنم که بیش از تیم حریف به کسب حتی یک امتیاز نیاز داشتیم که بابت این اتفاق از یکایک بازیکنانم تشکر میکنم. بازیکنانم با شهامت و مردانه در این بازی سخت و پرفشار جنگیدند. روی ضد حملات برنامه ریزی داشتیم ولی شرایط گلزنی مهیا نگردید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟