بحث کنار رفتن روسای بازنشته فدراسیون‌های ورزشی از جمله موضوعات تکراری در ورزش Sport ایران است که قانون Law به صورت واضح در این خصوص می‌گوید تمام روسای بازنشسته باید کنار بروند، اما گویا برخی از مدیران هنوز توان دل کندن از صندلی ریاست را ندارند.

روسای ۳ فدراسیون قایقرانی، والیبال و جودو کشورمان که هر ۳ از بازنشستگان هستند و باید جای خود را به فرد دیگری بدهند، با فدراسیون‌های جهانی خود نامه نگاری کردند و دنبال راه حلی برای بقا در فدراسیون خود هستند!

در همین راستا IOC چندی پیش از رئیس کمیته ملی المپیک ایران در خصوص قانون منع به کارگیری روسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی سوال کرده و صالحی امیری هم به صورت شفاهی پاسخ مسئولان مربوطه را داده است.

پس از این موضوع رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای تمام موارد را به IOC توضیح داده است و تا این لحظه هیچ واکنش منفی از سوی IOC نیامده و به نظر می‌رسد مسئولان IOC و فدراسیون‌های جهانی جودو، قایقرانی و والیبال قانع شده باشند که این قانون را پارلمان ایران تصویب کرده و تمام روسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی باید برکنار شوند.

امید می‌رود مسئولانی گه در ظاهر خود را مطیع قانون معرفی می‌کنند، در عمل هم به این موضوع باور داشته باشند که هر آمدنی یک رفتنی دارند و برای اینکه قاب عکس آن‌ها در اتاق ریاست فدراسیون دست نخورده باقی بماند، دست به هرکاری نزنند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟