استیلی: با کی روش اختلاف ندارم

حمید استیلی روز دوشنبه در حاشیه گرامیداشت قهرمانان رقابت های پاراالمپیک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با من و کی روش صحبت کرده است و تلاش هر سه ما برای ارتقای فوتبال ملی ایران خواهد بود.

حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید ایران هفته گذشته به خاطر مصاحبه خود در خصوص امکانات کمپ فدراسیون و عدم استفاده تیم های پایه از آن، به شدت مورد انتقاد کی روش و دستیار او قرار گرفت.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی را در پیش رو دارد و نتیجه این مسابقه قابل پیش بینی نیست.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: حضور پرشور هواداران می تواند باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان شود. خوشبختانه در دیدار رفت السد را در قطر شکست دادیم و فردا با خیالی راحت تر به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: بازیکنان نباید در دیدار فردا دچار غرور شوند چون این مساله می تواند ضربه سنگینی به پرسپولیس وارد کند. بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و این بزرگترین نقطه قوت پرسپولیس است.

تیم فوتبال پرسپولیس باید روز سه شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی Freedom تهران به مصاف السد قطر برود.

دیدار رفت این دو تیم در دوحه با نتیجه یک بر صفر و با گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

استیلی که به تازگی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال شده در خصوص این سمت اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز ما روی فعالیت های تیم امید است و تا کنون توانستیم بیش از 200 بازیکن را زیر نظر بگیریم.

وی در خصوص برنامه های تیم فوتبال امید ایران گفت: در ماه آینده یک بازی دوستانه با تیم امید عمان خواهیم داشت و پس از آن هم یک اردو بسیار خوب در تهران برگزار می کنیم.

استیلی مشکل اصلی تیم امید را انتخاب بازیکنان عنوان کرد و افزود: هدف ما انتخاب بهترین نفرات فوتبال ایران بوده و به همین دلیل کار برای ما دشوار شده است.

مدیر تیم فوتبال امید ایران با تقدیر از عملکرد فوق العاده کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعلام کرد باید مدیون زحمات این عزیزان باشیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟