پرس مقصر اصلی بحران رئال مادرید

رئال مادرید در شرایط بدی به سر می‌برد و به نوعی در بحران قرار دارند. این تیم در هفته‌ نهم تا جایگاه هفتم سقوط Fall کرد چون دوباره شکست را در لالیگا تجربه کرد و دو بر یک مغلوب لوانته شد. پس از این اتفاق سایت آس اسپانیا یک نظرسنجی قرار داد و از کاربران خواست مقصر اصلی بحران مادرید را مشخص کند. تنها دو گزینه وجود داشت که نام فلورنتینو پرس (رییس باشگاه) و یولن لوپتگی (سرمربی رئال مادرید) دیده می‌شد.

بیش از ۳۰ هزار هوادار رای دادند و در پایان آمار عجیبی به ثبت رسید. تقریبا ۸۷ درصد کاربران پرس را مقصر اصلی دانستند و یولن لوپتگی تنها ۱۳.۵۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

هواداران از نحوه مربیگری لوپتگی شناخت خیلی خوبی دارند و می‌دانند این سرمربی عملکرد خیلی خوبی در تیم‌ ‌ملی اسپانیا داشته است. آن‌ها به همین خاطر رییس باشگاه را مقصر اصلی این بحران می‌دانند. در پنج فصل اخیر باشگاه مادریدی بیش از این که بازیکن بخرد، بازیکن فروخته است. این اتفاق هرگز در تاریخ مادرید رخ نداده بود. به خصوص با ریاست پرس که اغلب با ستارگان قرارداد امضا می‌کنند. تیم کهکشانی‌ها در زمان او تشکیل شد.

هواداران مادرید شاهد این بودند که چگونه بازیکنان مهم مادرید در سال‌های اخیر این تیم را ترک کردند. آلوارو موراتا، په‌په، خامس رودریگس، متئو کواچیچ و کریستیانو رونالدو Ronaldo مادرید را ترک کردند. جدایی رونالدو بیش از همه هواداران را آزار داد. پرس در حالی اجازه داد که ستاره پرتغالی این تیم را ترک کند که این مهاجم ۵۰ گل در فصل به ثمر رساند. رییس باشگاه مادرید پس از این جدایی نتوانست یک مهاجم خوب را جایگزین رونالدو کند. برخی‌ها پرس را مقصر اصلی این قضیه می‌دانند چون او نمی‌خواست برای خرید مهاجم هزینه کند.

جالب این جا است که افراد کمی لوپتگی را مقصر بحران مادرید می‌دانند. سرمربی اسپانیایی گزینه نخست پرس برای جانشینی زین الدین زیدان نبود. مائوریسیو پوچتینو، ماسیمیلیانو آلگری و ناگلسمن، گزینه‌های رییس باشگاه مادرید بودند. حتی میرر انگلیس در مطلبی عنوان کرد که باشگاه اسپانیایی با آنتونیو کونته مذاکره کرده است اما سرمربی ایتالیایی اعلام کرد هدایت چلسی را بر عهده دارد.

به نظر می‌رسد آینده لوپتگی یک‌شنبه‌ هفته‌ بعد در ال کلاسیکو مشخص خواهد شد. نتیجه‌ این دیدار برای سرمربی اسپانیایی تعیین کننده خواهد بود. رئال مادرید و بارسلونا در هفته‌ دهم لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟