چرا "آزادی" جهنم قطری‌ها است؟

دو تیم السد و پرسپولیس در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه در ورزشگاه آزادی Freedom برابر همدیگر به میدان می روند. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس در دیدار رفت توانست در قطر با یک گل السد را از پیش رو بردارد.

روزنامه الرای با تیتر "چرا آزادی برای ما داستان‌ و قصه‌ای ندارد؟" به عملکرد ناامید کننده تیم‌های قطری در این ورزشگاه پرداخت و نوشت: منظور ما از قصه‌ها و داستان پیروزی‌ها خوب و بازگشت های شیرین است.

روزنامه الرای با اشاره به آمار ناامید کننده تیم های قطری در ورزشگاه آزادی نوشت، امیدواریم السد بتواند برای سومین بار فوتبال قطر را سربلند از آزادی بیرون آورد.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: در کل تیم های قطری چه از تیم ملی گرفته و چه از تیم های باشگاهی ۲۶ بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته‌اند که نتیجه آن ۱۶ شکست، ۸ تساوی و تنها ۲ پیروزی بوده است. از این ۲۶ بازی ۲۰ بازی مربوط به باشگاه‌های قطری و ۶ بازی متعلق به تیم ملی فوتبال قطر است. در این بازی‌ها در مجموع ۴۷ بار دروازه قطری‌ها باز شده و تنها ۱۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

قطری‌ها تنها دو پیروزی در ورزشگاه آزادی به دست آورده‌اند که یکی از آنها مربوط به پیروزی الجیش برابر نفت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و دیگر مربوط به پیروزی چند هفته پیش السد برابر استقلال Esteghlal برمی گردد و این نشان می‌دهد که واقعا ورزشگاه آزادی برای تیم های قطری‌ها جهنم به معنی واقعی است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟