پیش بازی اینتر - آث میلان

اینتر میلان پس از شروع ضعیفی که در سری آ تجربه کرد، رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفت و با کسب پیروزی در 4 بازی اخیر خود در این رقابت ها توانسته تا رده سوم جدول صعود کند. شاگردان اسپالتی پس از پیروزی در چمپیونزلیگ مقابل تاتنهام، روحیه تازه ای گرفتند و پس از آن در تمامی دیدارهای خود موفق به کسب پیروزی شده اند. از همین رو، با آمادگی بسیار بالایی برای این بازی حضور خواهند داشت. مارسلو بروزوویچ، بهترین بازیکن اینتر تا به اینجا فصل بوده و مطمئنا میلان باید برنامه ویژه ای برای مهار او داشته باشد.

در آن سو، آث میلان شروع خوبی در لیگ نداشته و با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها، در رده سیزدهم قرار گرفته است. ولی اختلاف امتیاز آنها با اینتر رده سومی، تنها 4 امتیاز است و با یک پیروزی می‌توانند صعود قابل تاملی در جدول داشته باشند. میلان پس از 3 تساوی پیاپی، موفق شد در دو بازی اخیرش به پیروزی برسد و هوادارانش را به روند رو به رشد و کسب نتیجه بهتر امیدوار کند. سوسو بهترین بازیکن میلان تا به اینجا فصل بوده و 6 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده که آماری استثنایی است.

اینتر برای این بازی غایبی نخواهد داشت ولی میلان، استرینیچ و مونتولیوو را به همراه ندارد. همچنین در 6 بازی اخیر دو تیم، 3 تساوی، 2 پیروزی برای میلان و 1 پیروزی برای اینتر به دست آمده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟