نباید چیزی در آزادی تمام شود و فینال را می‌خواهیم

پرسپولیس روز سه شنبه در یکی از دیدارهای حساس خود به مصاف السد قطر خواهد رفت و امیدوار است با کسب نتیجه در این رقابت سخت برای اولین بار به فینال آسیا راه یابد.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش می‌گوید: استرس نه. ما کاملا هیجان زده هستیم. یک انرژی مثبت که باید آن را تا روز بازی حفظ کنیم و در کنار هواداران به نتیجه مناسبی برسیم. ما می‌خواهیم از این طلسم عبور کنیم. همه می‌دانند و به اندازه کافی در مورد سختی کار صحبت کرده‌اند. ما یک نود دقیقه حساس و مرگ و زندگی را در پیش داریم. تنها یک بازی را برده‌ایم و آن برتری کامل نمی‌شود مگر اینکه در زمین خودمان هم به نتیجه تکمیلی دست پیدا کنیم.

بوژیدار در جام حذفی برابر نود ارومیه به میدان رفت تا استارت موفقی در ترکیب تیم و در این رقابت داشته باشد. او در مورد نمایش خود می‌گوید: حریف ناشناخته اما باانگیزه‌ای داشتیم. مطمئنا این انگیزه در آنها در رقابتی که به میدان می‌روند وجود ندارد و حضور در استادیوم خانگی ما و رقابت با قهرمان ایران باعث شد تا تمام توانایی خود را به کار گیرند. ما انتظار این اتفاق را داشتیم و در طول بازی با تمرکز و حوصله بازی کردیم. خب خیلی بازی‌ها فشرده شده است و واقعا بچه‌ها دیوانه‌وار تمرین می‌کنند و مشتاق نمایش بهتر و موفقیت‌های بزرگتر هستند. جاه طلبی ما در کنار انرژی هواداران که منتقل می‌شود برای رسیدن به موفقیت تمام شدنی نیست. گفتم که همیشه در اینباره صحبت شده است و خوشحالم که هواداران هم موقعیت ما را درک می‌کنند. ما یک سال است که بازیکن نگرفته‌ایم و حریفان ما هم قدرتمندتر شده‌اند. ما اما هیچ کمبودی در خودمان احساس نمی‌کنیم و خوشحالیم که کادرفنی به بالاترین اعتماد به بازیکنان رسیده است.

وی ادامه داد: مهم این بود که از این مرحله عبور کنیم. قبول دارم که در چند دوره جام حذفی دچار بدشانسی شده‌ایم. ما باید بتوانیم در اینجا (جام حذفی) هم به موفقیت برسیم. یک مسیر مناسب برای دستیابی به یک قهرمانی لذتبخش دیگر. ما خواهان موفقیت هستیم و هیچ چیزی ما را ناامید نمی‌کند. این مسلما یک فرصت ایده آل است و خوشحالم که توانستیم در گام اول به پیروزی برسیم و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس درباره بازی مقابل السد در بازی برگشت گفت: ما با آنها بیشترین برخورد را در این فصل داشتیم. آنها قدرتمند هستند. دقیقا در تمام نقاط زمین و حتی روی نیمکت. فرصت‌های زیادی برای تغییرات دارند و ما هم باید از شانس میزبانی خودمان به بهترین شکل استفاده کنیم. بازی با الدحیل را از خاطر نخواهیم برد و یک گل هیچ وقت نمی‌تواند تضمین بزرگی برای ما باشد. آن برد تنها یک افتخار بزرگ برای ما بود که در مشکلات هم نشان دادیم قادریم به نتیجه برسیم. جای هیچ اشتباهی وجود ندارد حتی روی سکوها. یک روز داغ را در آزادی Freedom انتظار می‌کشیم. همه ما از تاریخ باشگاه باخبر هستیم و بی صبرانه منتظر این هستیم تا به مرحله بعدی برسیم. جایی که شایسته آن هستیم و در طول این رقابت آن را نشان دادیم. همه ما وظیفه داریم در روز بازی بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. تماشاگران روی سکوها و بازیکنان در تمرین و بعد از آن در بازی. چیزی که قابل مشاهده است انگیزه باورنکردنی و انرژی بازیکنان در تمرین و انتظار بزرگ برای این بازی است. طرفداران ما هم فوق العاده هستند و حسرت بزرگ دیگر تیم‌ها خصوصا در آسیا محسوب می‌شوند. ما یک حمایت بزرگ و غیرقابل باور را در روز بازی انتظار داریم. حمایتی که بازیکن را دیوانه کند تا برای تیم همه چیز را بگذارد. ما آن را در نزدیکی خودمان می‌بینیم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

بوژیدار در پایان گفت: فصل بزرگی در انتظار ماست. فصلی که قادر خواهیم بود با بازیکنان خودمان و هواداران میلیونی منحصربفرد شویم و افتخارات بزرگی را کسب کنیم. همه در کنار هم خواهیم بود و برای این موفقیت را در تلاش خواهیم بود. همه در انتظار روز سه شنبه هستیم. حریف سختی روبروی ماست اما ما نشان دادیم که از مشکلات قادر به حضور در بهترین موقعیت هستیم و باید آن را در این بازی نیز اثبات کنیم وگرنه تمام زحمات‌مان در این مرحله تمام می‌شود و ما نمی‌خواهیم همه چیز اینجا تمام شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟