عموری قوی تر از همیشه برگرد

عمر عبدالرحمان کاپیتان تیم ملی امارات و گران قیمت ترین خرید الهلال در تابستان در دقیقه 12 بازی با الشباب از ناحیه زانوی پای راست به شدت آسیب دید تا جایی که تنها بعد از چند ثانیه کادر پزشکی باشگاه محبوب ریاض به گابریل ژسوس سرمربی پرتغالی اعلام کرد که باید برگه تعویض این بازیکن را امضا کند.

در ابتدا کسی فکر نمی کرد وضعیت تا این اندازه وخیم باشد اما وقتی دوربین های تلویزیونی روی نیمکت الهلال زوم کرد تا اشک های عموری را به تصویر بکشد همه از وخامت اوضاع مطلع شدند درست مثل سرمربی سرشناس پرتغالی الهلال که باید برای حداقل 6 تا 8 ماه قید ستاره گران قیمت اماراتی را می زد.

این اتفاق نه تنها برای طرفداران الهلال بلکه برای اماراتی ها نیز شب تلخی را رقم زد چون کاپیتان اول و ستاره ای که روی او برای قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 حساب باز کرده بودند تا در خانه جام قهرمانی را بالای سر ببرد، را از دست دادند تا آلبرتو زاکه رونی سرمربی ایتالیایی تا صبح از این اتفاق پلک روی پلک نگذارد.

مصدومیت و دوری طولانی مدت عموری به حدی شوکه کننده بود که از دیشب تمام فضای مجازی و رسانه ای دنیای عرب و حاشیه خلیج فارس تحت الشعاع این خبر قرار گرفته بود. محمد الشلهوب کاپیتان الهلال در اولین واکنش نسبت به این اتفاق گفت:« یکی از بدترین شب های دوران فوتبالی ام بود. مصدومیت عموری تلخ تر از هر اتفاقی که فکرش را می کنید، است چون او ستاره ای بزرگ برای همه تیم محسوب می شد. با او ابراز همدردی می کنم و از این اتفاق واقعا متاسفم اما پیامم برای عموری این است: ما به تو اعتماد داریم و می دانیم که قوی تر از الان برمی گردی».

عبدالرحمان النمر عضور هیات رئیسه باشگاه الهلال با بیان این که آزمایش های پزشکی امروز میزان آسیب و مدت زمان دوری عموری را مشخص خواهد کرد. النمر برای روحیه دادن به این بازیکن و طرفداران الهلال و امارات گفت:« حتی دکتر باشگاه الهلال هم نتوانسته تا الان نظر نهایی بدهد پس این اخبار که به گوش می رسد نهایی نیست گرچه خود عموری می گفت درد از ناحیه زانو شدید است ولی تاییدیه نهایی بعد از تست های پزشکی و ام آر آی به دست ما خواهد رسید».

در این بین واکنش رسانه های امارات به اتفاق رخ داده برای کاپیتان میزبان جام ملت ها نیز جالب توجه بود تا جایی که تصویر آسیب دیدگی عمر عبدالرحمان و گریه های او مقابل دیدگان گابریل ژسوس پرتغالی روی جلد تمام نشریات امروز این کشور قرار داشت. فدراسیون فوتبال امارات هم در واکنش به آخرین وضعیت عموری مدعی شد در انتظار پاسخ نهایی پزشکان الهلال در قبال تعیین تکلیف برای ستاره فوتبال این کشور است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟