مخالفت هواداران بارسلونا با تغییر لوگوی باشگاه

باشگاه بارسلونا در ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد برای فصل 2019/2020 در آرم خود تغییراتی کوچک بوجود بیاورد. در تغییراتی که بارسلونا اعلام کرده بود یکی از بزرگترین تفاوتها با آرم فعلی باشگاه، حذف حروف اول کلمات اسم باشگاه یعنی حروف FCB از آرم بود.

همچنین قرار بود درون آرم هم بعضی تغییرات جزئی اعمال شود از جمله حذف خطهای سیاهی که داخل آرم بارسا دور بعضی از عناصر آرم کشیده شده است.

اما انتشار این خبر با چنان واکنش منفی‌ای از سوی هواداران بارسا روبرو شد که حالا باشگاه اعلام کرده رأی‌گیری که قرار بود طبق برنامه درباره‌ی تغییر آرم انجام شود را تا اطلاع ثانوی به تاخیر انداخته است.

باشگاه بارسلونا با انتشار این خبر در حساب توییتری رسمی خود نوشت:" هیأت‌مدیره از برنامه‌ی خود برای رأی‌گیری در مورد اصلاح بند دوم اساسنامه‌ی باشگاه که به آرم بارسلونا می‌پردازد منصرف شده است. هیأت‌مدیره از همه‌ی اعضای باشگاه می‌خواهد به تبادل افکار درباره‌ی این موضوع در درون باشگاه کمک کنند".

درحالیکه مدیران باشگاه به دنبال تغییر و تحول در بیرون زمین هستند، بارسلونا این روزها در زمین چمن به بارسایی که همیشه می‌شناختیم شباهت زیادی ندارد. مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در حال حاضر در جدول این لیگ رتبه‌ی چهارم را در اختیار دارد و در هشت بازی اول خود یک باخت و سه تساوی بدست آورده است.

به محض اینکه هواداران بارسا از تصمیم هیأت مدیره برای تغییر آرم باشگاه‌شان خبردار شدند، به سرعت به میدان آمده و نارضایتی خود را با صدای بلند ابراز کردند. هواداران بارسلونا در بازی دیروز تیم‌شان مقابل سویا که با یک برد شیرین خانگی 4-2 برای آنها همراه شد، در ورزشگاه نوکمپ با صدای بلند صدای اعتراض‌شان را چه در مورد تغییرات آرم و چه در مورد رئیس باشگاه ژوزپ ماریا بارتومئو به گوش همه رساندند.

01346777

دو شعار اصلی هواداران بارسلونا در بازی دیروز، " به آرم باشگاه دست نزنید" و " بارتومئو، استعفعا" بود. بسیاری از هواداران بارسلونا قبل از بازی معتقد بودند که بارتومئو و مدیران ارشد بارسلونا مساله‌ی تغییرات آرم را برای دور کردن ذهن هواداران از ضعف‌ و بد بازی کردن تیم‌شان در دوران سرمربی‌گری والورده، ابداع کرده‌اند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟