یک مدافع بهترین گلزن استقلال در لیگ هجدهم

استقلال با شکست سایپا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد و فعلا شرایط خوبی دارد اما هنوز مهاجمان این تیم در گلزنی راه نیفتاده اند و آمار خوبی ندارد.

نکته عجیب این است که در طول 9 بازی که استقلال Esteghlal در این فصل در لیگ برتر برگزار کرده 9 گل زده که 3 گل آن را وریا غفوری وارد دروازه حریفان کرده است، بازیکنی که در پست دفاع راست و وینگر راست بازی می کند و چندان به دروازه حریفان نزدیک نیست.

وریا غفوری با 2 گل به ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر و یک گل به سایپا در هفته نهم بهترین گلزن این فصل استقلال است و موفق تر از سایر بازیکنان این تیم در گلزنی بوده است.

به جز وریا غفوری که 3 گل برای استقلال در لیگ برتر زده است، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و الهیار صیادمنش یک گل برای تیم زده اند و یک گل این تیم هم با گل به خودی علی عبدالله زاده وارد دروازه تراکتورسازی شده است.

البته به نظر می رسد شفر مثلث تهاجمی خود را پیدا کرده است و مرتضی تبریزی، صیادمنش و قائدی بازیکنانی هستند که در کنار فرشید اسماعیلی می توانند خط آتش استقلال را به یکی از خطرناک ترین خط حمله های لیگ برتر تبدیل کنند.

استقلال تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی در خط حمله نداشت اما این تیم در دو بازی آخر خود 4 گل زده و حالا بعد از پدیده، سپاهان، تراکتورسازی و پارس جنوبی جم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟