نوراللهی: با کمک هواداران سه شنبه به فینال می رویم

شمارش معکوس برای آغاز بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است. تا سه شنبه دیگر زمان زیادی باقی نمانده است و این روز می تواند در تاریخ فوتبال پرسپولیس و ایران ثبت شود.

پرسپولیس اگر بتواند در بازی برگشت به گونه ای عمل کند که فینالیست شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه بزرگ است که به فینال جام باشگاه های آسیا می رسد. این تیم برای رفتن به فینال یک برد خارج از خانه برابر السد و البته کمبودهایی دارد. کمبود بازیکن آن هم با توجه به مصدومیت حسین ماهینی در دربی و کمال کامیابی نیا در بازی آخر تیم برابر نود ارومیه باعث شده مهره های کلیدی این تیم مثل احمدنوراللهی برای بازی برگشت مسئولیت سنگین تری داشته باشند. نوراللهی در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت:«تمرینات خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم در روز بازی هم نمایش خوبی داشته باشیم. السد تیم خطرناک و خوبی است و هنوز هیچی تمام نشده است. می توانم بگویم که 99% راه تا فینال باقی مانده است و من امیدوارم با یک بازی خوب و حساب شده السد را شکست دهیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.»

هافبک شماره هشت پرسپولیس با اشاره به نقش هوادار در بازی سه شنبه گفت:« هوادارها همیشه به تیم محبت داشتند و به خاطر این هوادارانی که داریم خداراشکر می کنم. از هواداران پرسپولیس می خواهم سه شنبه ورزشگاه آزادی Freedom را پر کنند چرا که ما برای پیروزی و رفتن به فینال به حمایت آن ها نیاز داریم.»

نوراللهی درباره کری خوانی بازیکنان السد که با اشاره به برد در مرحله قبل برابر استقلال Esteghlal در آزادی مطرح شده هم گفت:« خب این حرف ها و کری ها طبیعی است. آن ها بازی رفت را باختند و چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین خاطر فقط برای برد به زمین می آیند. ما هم اما تمام تمرکزمان روی این بازی است و با دستورات کادرفنی و حمایت هوادارانمان می خواهیم به فینال صعود کنیم.»

او افزود:« این یک بازی تاریخی است و نقطه عطفی در تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می آید. ما تنها هدفمان این است که دل مردم و هواداران را شاد کنیم و امیدوارم به این هدف برسیم.»

او با اشاره به کمبود بازیکن پرسپولیس هم گفت:« تمرینات خیلی خوبی داشتیم اما از همان ابتدای فصل هم با کمبود بازیکن مواجه بودیم. الان دو مصدوم داریم و امیدواریم این مصدومان به بازی با السد برسند.»

احمد نوراللهی در ادامه گفت:« با وجود این کمبودها ما باید دست به دست هم بدهیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما در این سال ها مشکلات کم نداشتیم اما همیشه با همبستگی و همدلی توانسته ایم از پس این موانع بربیایم.»

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:« بازی را نمی توان پیش بینی کرد فقط امیدوارم که ما پیروز مجموع دو بازی باشیم.»

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟