وقتی شفر قابل لمس شد!

اخراج در مسجدسلیمان باعث شد تا وینفرد شفر برای اولین بار در یک سال گذشته شاگردانش را در موقعیتی متفاوت هدایت کند. نشستن روی سکوها در کنار ساشا باعث شد تا مرد آلمانی این دفعه بیشتر از همیشه برای طرفداران قابل لمس باشد به خصوص برای کودکانی که او را مردی از جنس استقلال Esteghlal می دانند و دل به توانایی هایش برای اوج گیری دوباره تیم محبوب شان دوخته اند.

وینفرد شفر در روزهایی که نتایج استقلال چندان رضایت طرفداران را جلب نکرده بود برای سپری کردن محرومیت یک جلسه ای خود روی صندلی های جایگاه ویژه ورزشگاه تختی نشست تا طرفداران استقلال برای اولین بار او را آرام و بدون جنب و جوش های معمول در کنار خط طولی زمین ببینند، فرصتی که شاید دیگر نصیب برخی از آنها نمی شد تا از نزدیک پیرمرد مو سپید آلمانی را لمس کنند.

وقتی بازی با برتری شیرین استقلال به پایان رسید وینفرد شفر در مسیر ترک جایگاه ویژه با استقبال تعدادی از هواداران روبرو شد که در یکی از این صحنه ها چند کودک با پوشیدن پیراهن شماره 6 امید ابراهیمی فرمانده فصل قبل شفر با دست های خود نسبت به سرمربی المانی ابراز ارادت کردند تا این گونه دوست داشتن خود را بروز بدهند، صحنه ای ماندگار برای شفر که می تواند خاطرات شیرین زیادی برای او در سال های آتی داشته باشد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟