رونی: ما پنج نفر رختکن را برای سر الکس مدیریت می‌کردیم

وین رونی کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس گفت در زمانی که او در یونایتد به کاپیتان و یکی از پیشکسوت‌های تیم تبدیل شده بوده بازیکنان تازه‌وارد در بدو ورود به تیم توجیه می‌شده‌اند تا خودخواهی و خودبزرگ‌بینی را کنار بگذارند چرا که این یکی از اصول اولیه‌ی سر الکس بوده.

رونی که این روزها فوتبال خود را در آمریکا ادامه می‌دهد در گفتگو با شبکه‌ی تلویزیونی آمریکایی NBCSN گفت:" هیچوقت به هیچ بازیکن تازه‌واردی اجازه داده نمی‌شد که خود را تافته‌ی جدا بافته بداند.

بازیکنانی مثل رایان گیگز، گری نویل، پل Bridge اسکولز، ریو فردیناند و من، کسانی که از ته دل عاشق یونایتد بودند و بهترین‌ها را برای باشگاه‌شان می‌خواستند به هیچ وجه به کسی اجازه نمی‌دادند آرامش رختکن تیم را به هم بریزد. ما رختکن را خودمان اداره می‌کردیم. الکس فرگوسن واقعاً نیازی به اداره‌ی رختکن نداشت چون ما این زحمت را برایش می‌کشیدیم. البته کادر فنی و سرالکس به خاطر اعتمادی که به این پنج بازیکن داشتند اجازه‌ی چنین کاری را به آنها می‌دادند".

رونی این ادعا که یونایتد در حال حاضر با هدایت ژوزه مورینیو نمی‌تواند مثل دوران زمامداری سر الکس، تهاجمی و زیبا بازی کند را تلویحاً رد کرده و گفت:" این روزها همه راجع به تیم ما صحبت می‌کنند و به خصوص، با اشاره به منچستریونایتد آن روزها مدام از حمله صحبت می‌کنند. همه می‌گویند یونایتد آن روزها فقط حمله می‌کرد ولی راستش را بخواهید، ما که آن روزها خودمان در آن تیم بازی می‌کردیم می‌دانیم که اینطور هم نبود".

رونی در ادامه گفت:" ما در خیلی‌ از بازی‌ها بر اساس ضدحمله بازی می‌کردیم، تیم‌ها را به زمین خودمان می‌کشاندیم و بعد دمار از روزگارشان درمی‌آوردیم. مثلاً یادم هست که این کار را با آرسنال کردیم. اینطور نبود که بگوییم از لحظه‌ای که وارد زمین شدیم فقط حمله می‌کنیم. ما در مقابل بعضی حریفها حساب‌شده‌تر کار می‌کردیم و سعی می‌کردیم از توان‌مان حداکثر استفاده را ببریم. ما تیمی بودیم که برای ضربه زدن به حریف در بهترین زمان ممکن ساخته شده بود و این کار را استادانه انجام می‌داد".

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟