دور شدن مودریچ از اینتر به خاطر هازارد

بهترین بازیکن جهان در سال 2018، تابستان امسال سخت مورد توجه اینتر قرار داشت اما در نهایت رئال موفق به حفظ او شد. گفته می شود که اینتر قصد دارد زمستان پیش رو و حداکثر تابستان آینده، بار دیگر برای جذب ستاره کروات اقدام کند.

امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی ادعا کرد که ممکن است این رویای اینتر به واقعیت نپیوندد و دلیل آن نیز تمدید قرارداد قریب الوقوع هازارد با چلسی است. به ادعای این نشریه ایتالیایی، رئالی ها تنها در صورتی با جدایی مودریچ موافقت خواهند کرد که موفق به جذب هازارد شوند.

ستاره بلژیکی چلسی که بارها از علاقه اش برای پیوستن به رئال سخن گفته، با مخالفت باشگاه لندنی در نهایت ماندنی شد اما مشتاق است فصل بعد راهی رئال شود. او اخیر در یک مصاحبه گفت است که خوشحال می شود اگر به رئال برود اما اگر در چلسی بماند نیز بازیکنی خوشحال خواهد بود.

طبق ادعای گاتزتا، باشگاه چلسی پیشنهاد دستمزد سالانه 18 میلیون یورویی به هازارد داده و گویا توانسته او را برای تمدید قرارداد متقاعد کند. قرارداد فعلی هازارد تا 2020 اعتبار دارد. در صورت تمدید این قرارداد، رئالی ها نیز پیشنهاد موردنظر مودریچ را به وی ارائه خواهند داد و ستاره کروات با دریافت سالانه 10 میلیون یورو دستمزد، در رئال ماندنی خواهد شد و اینتر را از رسیدن به رویایش محروم خواهد کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟