بهتاش فریبا درباره وضعیت فعلی استقلال Esteghlal و بازی این تیم برابر سایپا در هفته نهم لیگ برتر گفت: این تعطیلات که برای استقلال خوب نبود، چون این تیم حدود 12 بازیکن در تمرینات تیم‌های ملی بزرگسالان و امید داشت و در این شرایط کار مربی برای مرور کارهای تاکتیکی و مسائل دیگر در تمرینات سخت می‌شود. با این حال من امیدوارم که استقلال بعد از کسب دو برد پیاپی در جام حذفی و لیگ برتر، در بازی با سایپا هم برنده از زمین بیرون بیاید.

وی در رابطه با اینکه آیا استقلال می‌تواند وارد کورس قهرمانی شود، تاکید کرد: استقلال نفرات توانمندی دارد و شفر هم فصل گذشته مقام خوبی با استقلال به دست آورد. بازی با سایپا در هفته نهم بسیار تعیین‌کننده است و اگر استقلال سه امتیاز این بازی را بگیرد قطعاً شرایط روحی تیم برای بازی‌های بعد بهتر خواهد شد. البته کار استقلال برابر سایپا سخت است، ولی امیدوارم که تیم ما در نهایت برنده شود.

مدیرفنی پیشین استقلالی‌ها در واکنش به انتقادهای اخیر از الحاجی گرو و اینکه خیلی‌ها معتقدند یکی از مهم‌ترین مشکلات استقلال نداشتن یک مهاجم گلزن است، تصریح کرد: من اطلاع زیادی از عملکرد گرو در سال‌های گذشته ندارم، ولی در مورد مرتضی تبریزی باید بگویم که آمار گلزنی او در فصل گذشته خوب بود. جابر انصاری هم فصل گذشته خوب بود، همین‌طور فرشید اسماعیلی و مهاجمان جوان استقلال از جمله قائدی و صیادمنش. من معتقدم مشکل اصلی استقلال نداشتن بازیکنی است که پاس آخر را بدهد، نداشتن یک هافبک بازی‌ساز. شاید نیومایر بتواند تا حدودی این مشکل را حل کند، ولی این بازیکن هم تا الان زیاد بازی نکرده است و نمی‌توان چیزی را با قاطعیت در مورد او گفت.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد جلسه دیروز اعضای کمیته فنی این با وینفرد شفر گفت: این اولین جلسه‌ای بود که برگزار شد و جلسه خوبی هم بود. البته قرار است در مورد این مسائل آقای مظلومی صحبت کنند، چون ایشان سخنگوی کمیته فنی است. صحبت‌های خوبی بین اعضای کمیته فنی و شفر رد و بدل شد و ایشان هم از اعضای کمیته خواست که در تمرینات استقلال حضور پیدا کنند.

فریبا در خصوص اینکه آیا در این جلسه در خصوص اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی استقلال صحبتی صورت گرفته است یا خیر، تصریح کرد: خیر، این اولین جلسه ما با شفر بود و صحبتی هم در مورد اضافه شدن دستیار ایرانی صورت نگرفت.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟