اسکولز: حتی مسی هم در یونایتد دچار مشکل می‌شود

یونایتد در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته و با 3 شکستی که در 8 بازی به دست آورده، 7 امتیاز با صدرنشینان جدول فاصله دارد.

این روند ضعیف با فشارهایی که بر مورینیو وارد شده به اوج خود رسیده و گفته می‌شود حتی رابطه بین بازیکنان و مورینیو شکراب شده و سرمربی پرتغالی با برخی ستاره هایش دچار مشکل شده است. حال اسکولز مدعی شد که اوضاع روحی و روانی تیم به حدی به هم ریخته است که حتی حضور جادوگر بارسلونا هم برای یونایتد کافی نیست.

او گفت:" به نظرم می‌رسد که هر کسی به این تیم بیاید دچار مشکل شود. به نظرم می‌رسد که حتی اگر لیونل مسی را برای این تیم بخریم، باز هم دچار مشکل می‌شود. بهترین کیست؟ مسی ولی رونالدو Ronaldo هم بی نظیر است. رونالدو با سرعت و قدرتی که دارد فوق العاده است. او گل می‌زند، ضربه کاشته می‌زند ولی به عنوان یک فوتبالیست، مسی با قدرت پاس کاری اش استثنایی است."اسکولز ضمن تمجید از پوگبا، از یک رفتار او نیز انتقاد کرد. او گفت:" پوگبا چند ساله است، 25؟ به نظرم او در برخی زمینه ها جزء بهترین هاست، پاس های فوق العاده ای می‌دهد، دریبل می‌زند و پا به توپی عالی دارد. سپس، پنج دقیقه بعد، او بدترین تصمیم ممکن را می‌گیرد، انگار که مغزش خاموش شده باشد. انگار که فقط او مهم است و باید نشان دهد چه بازیکن خوبی است. همین باعث می‌شود روبرو شدن با پوگبا آسان باشد زیرا می‌دانید که سریعا خاموش می‌شود. مقابل وولورهمپتون او پاسی عالی به فرد داد ولی یک دقیقه بعد توپ را به حریف لو داد که منجر به گل شد."

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟