برانکو نگران افت ترابی و سروش نیست

هرروز که می گذرد، پرسپولیسی ها بیشتر به پایان محرومیت نقل و انتقالاتی نزدیک می شوند، پایانی که آغاز پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی خواهد بود و سرانجام بازیکنانی نظیر سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری می توانند برای پرسپولیس بازی کنند. درباره آمادگی این 4 بازیکن که همگی ستاره های فوتبال ایران _در پست خودشان_ به شمار می روند، تردیدهای زیادی وجود دارد؛ شیری چند بازی نیمکت نشین حمودی بوده، سروش تا آستانه اخراج از فولاد پیش رفت، ترابی مثل فصل گذشته موثر نیست و شریفی هم یک نیم فصل فقط تمرین کرده و همین موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس هم نگران نیم فصل دوم باشند.

اما برانکو برخلاف این صحبت ها تقریبا هیچ نگرانی ندارد و با علم به افت خریدهای جدیدش می گوید: البته این بازیکنان بیشتر از قبل مورد رصد شدن هستند و آمار می‌گوید نسبت به فصل قبل افت کرده‌اند.

تبریزی زمانی که در ذوب آهن بود بهتر گل می‌زند و از وقتی که به استقلال Esteghlal آمد، خوب گل نزده و این مساله‌ای نسبی است. من نمی‌توانم با یک نمایش ضعیف از یک بازیکن ذهنم را نسبت به او تغییر دهم.

اما نکته دیگری که برانکو درگفتگو با گل راجع به این بازیکنان گفت، این بود که کادرفنی پرسپولیس از 3 سال قبل این بازیکنان را رصد می کردند و زیر نظر داشتند: ما دو، سه سال است که ترابی، سروش، مهدی شریفی و مهدی شیری را را مانیتور کرده‌ایم. بازی کردن واقعا در پرسپولیس آسان نیست و هرکسی نمی تواند به این تیم اضافه شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟