آزمون جای کدام مهاجم را تنگ می‌کند؟

بازگشت مهاجم مورد علاقه کارلوس کی روش به تیم ملی بدون شک کار دیگر مهاجمان نوک حاضر در اردو را سخت خواهد کرد. آزمون که در مدت کوتاه ملی پوش بودنش 23 گل زده و جزو بهترین گلزنان ملی ایران است، جوان ترین مهاجم نوک تیم ملی به حساب می آید و البته باتوجه به سابقه انتخاب های کی روش، بیشترین شانس را برای حضور در زمین دارد.

کریم انصاری فرد و سامان قدوس دیگر بازیکنانی هستند که اردوی تیم ملی حضور دارند. باتوجه به استفاده کی روش از سیستم 4.3.3 تنها یک مهاجم نوک می تواند در زمین حاضر شود و همین موضوع رقابت سختی را بین این سه بازیکن به وجود آورده است. البته باید توجه داشت مهره هایی نظیر علی علیپور و کاوه رضایی هم برای خود شانس حضور در جام ملت ها را قائل هستند. همچنین بعید نیست که کی روش همچون جام جهانی کریم انصاری فرد را در خط میانی به کار گیرد و از سامان قدوس هم در پست هایی نظیر هافبک نفوذی یا وینگر چپ و راست بهره ببرد.

حال امروز تیم ملی برابر بولیوی به میدان می رود و باید دید سرمربی پرتغالی آیا از مهاجم تیم روبین کازان که پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد، استفاده می کند یا خیر؟ البته نباید فراموش کرد که ترکیب استفده شده در بازی های دوستانه خیلی هم سنجه مناسبی برای سنجش تفکرات سرمربی تیم نیستند و احتمالا کی روش هم تا جام ملت ها به تمام بازیکنان فرصت بازی خواهد داد اما مسئله مهم در این بازی این است که ببینیم پس از حواشی به وجود آمده آیا آزمون بازهم در زمین حاضر می شود؟

نکته جالب این که اکنون رقابت جالبی بین انصاری فرد و آزمون در گل ملی وجود دارد و مهاجمان شماره 10 و 20 فوتبال ایران تمام تلاششان را در تمرینات می کنند که نظر کی روش را به خود جلب کنند و در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟