هنوز جلسه ای با شفر نداشته‌ایم/ دستیار کی‌روش باید اخراج شود

بهتاش فریبا در خصوص دیدار روز جمعه استقلال Esteghlal برابر سایپا گفت: بازی سختی استقلال خواهد داشت و این تیم باید در ۱۵ روز دو بار با سایپا بازی کند. سایپا یک تیم با انگیزه است که از مربی با تجربه ای سود می برد و اعتقاد دایی به جوانان همیشه برای او مثبت بوده است. آنها بازیکنان خوبی دارند که می توانند از اشتباهات مدافعان استفاده کرده و بازی را به سود خود به پایان برسانند.

وی در خصوص استقلال هم گفت: آبی پوشان به جهت دو پیروزی برابر نفت از روحیه خوبی برخوردارند. آنها شش بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملی در تمرینات در اختیار نداشتند که این تا حدودی به ضرر استقلال است. زیرا دست شفر برای کارهای تاکتیکی بسته بوده اما اگر این بازیکنان مقابل بولیوی به میدان بروند، با آمادگی کامل مقابل سایپا ظاهر خواهند شد و این می تواند به نفع استقلال باشد.

وی در پاسخ به این سوال که ۲۰ روز تعطیلی لیگ به خاطر یک دیدار خیلی زیاد نیست، گفت: آنقدر راجع به این موضوع صحبت کردیم که خسته شده ایم. در این ۶-۷ سالی که کی روش در ایران حضور داشته همیشه همین اتفاقات افتاده است. اما امیدوارم کی روش بتواند در جام ملت های آسیا با ایران قهرمان شود. زیرا این جام سخت تر از جام جهانی است چون مردم در جام جهانی از تیم ملی انتظار نداشتند برابر قهرمان اروپا، آمریکا و یا آفریقا نتیجه قابل قبولی کسب کنند اما حالا مردم انتظار دارند که تیم ملی برابر کره، ژاپن و دیگر تیم های آسیایی به پیروزی دست پیدا کند.

بهتاش فریبا با انتقاد از توهین دستیار شفر به حمید استیلی گفت: اگر جای رئیس فدراسیون بودم، همین امروز قرارداد میک مک درموت را فسخ و او را راهی کشورش می کردم تا اینچنین به خود اجازه ندهد به کسانی که برای فوتبال ما زحمت کشیده اند، توهین کند. استیلی گل قرن را زده، در یک تیم پرطرفدار حضور داشته و از لحاظ اخلاقی یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده و من نمی دانم درموت چطور می تواند به استیلی توهین کند. باز هم می گویم انتظار ما از فدراسیون فوتبال این است که درموت را هرچه زودتر اخراج کند.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که قرار بوده جلسه ای با شفر داشته باشند اما سرمربی استقلال در این نشست حاضر نشده است، تاکید کرد: چه کسی این موضوع را گفته است؟ اصلاً روز یکشنبه قرار جلسه نداشتم که شفر بخواهد موبایلش را خاموش و در جلسه حضور پیدا نکند. با صحبت هایی که ما با سرپرست باشگاه استقلال انجام داده ایم به احتمال زیاد چهارشنبه یا پنجشنبه جلسه خود را با شفر برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال هم گفت: روز اول قرار شد آقای مظلومی سخنگوی کمیته فنی باشد بنابراین هر سوالی در این مورد دارید باید از پرویز مظلومی بپرسید زیرا او سخنگو است و پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل کمیته فنی ما دو جلسه برگزار کردیم. یک بار برای معارفه بود و یک بار هم یک جلسه فنی داشتیم و انشاالله در پایان هفته هم جلسه ای با شفر در خصوص مسائل فنی برگزار خواهیم کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟