مهاجم جوان و لژیونر حاضر در لیگ فنلاند از سوی زلاتکو کرانچار به اردو فراخوانده شده تا اکنون هدف بزرگ خود را برای پایان بخشیدن به حسرت بزرگ فوتبال ایران را جستجو کند. او درباره حضورش در فوتبال فنلاند می‌گوید: من روزی که به آنجا رفتم اولین نفری بودم که در آن حوزه به میدان می رفتم. همه تفکراتم نسبت به فنلاند همان روزهای اول تغییر کرد.

کرملاچعب در ادامه صحبت‌هایش درباره امکانات فوتبال در فنلاند می‌گوید: ابتدا فکر می کردم که آنها توجه چندانی به فوتبال نداشته باشند و امکانات خوبی هم در اختیار نداشته باشند اما اینطور نشد و دیدم که آنها در چند سال اخیر سرمایه گذاری خوبی در بحث فوتبال داشته اند. فوتبال آنها سطح بالایی دارد و با آنچه در ذهن ما می گذرد خیلی متفاوت است.

وی ادامه داد: در صدر جدول هستیم و فقط دو بازی باقیمانده است. تمام فکر و ذکرم همان دو بازی است و سپس به تیم امید اضافه می شوم تا در صورت صلاحدید کادر فنی اگر در لیست بعدی باشم بتوانم به این تیم کمک کنم.

کرملاچعب هدف بزرگش را حضور در تیم ملی عنوان می‌کند و می‌گوید: صد در صد سرمربی تیم ملی به تمام لژیونرها و همچنین بازیکنان حاضر در لیگ نگاه و توجه می کند. ولی واقعا در درجه نخست دلیل حضورم در فنلاند، این بود که پیشرفت کنم. من الان به عنوان یک بازیکن بین المللی شناخته می شوم و اگر بخواهم به لیگ معتبرتری بروم از فنلاند این اتفاق راحت تر رخ می دهد تا اینکه بخواهم از ایران ترانسفر شوم. انشالله از همانجا به تیمهای بهتر در لیگ های باکیفیت تر بروم و سپس در تیم ملی هم حضور داشته باشم.

مهاجم تیم کوکولای فنلاند درباره مقصد بعدی اش گفت: پیشنهاداتی دارم و باید تا آخر فصل صبر کنم تا سپس بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

کرملاچعب درباره مشکلات و کاستی تیم امید گفت: این مساله طبیعی است واین مشکلات همیشه وجود داشته است. تیم ملی ما همیشه بهترین نتیجه را در سخت ترین شرایط کسب کرده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم. مردم دعا کنند ورسانه ها هم مثل همیشه حمایت خود را داشته باشند تا بتوانیم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم و انشالله راهی المپیک شویم.

وی درباره حضور پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی آسیا و شانس حضور در فینال گفت: تمام بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و خصوصا دیدارهایش در لیگ برتر. آنها واقعا جای ستایش دارند و خوشحالم که به این مرحله راه یافته اند و مطمئنا شایسته رسیدن به فینال و بعد از آن قهرمانی در آسیا هستند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

کرملاچعب که در نفت مسجد سلیمان چهره شده درباره عملکرد این تیم در بازگشت به لیگ برتر گفت: واقعا شرایط در مسجد سلیمان سخت است و اکنون صعود نفت به لیگ برتر دلخوشی بزرگ مردم آنجا محسوب می‌شود. هیچ چیز در لیگ برتر تمام نشده و من مطمئن هستم آنها به نتایج خوبی دست پیدا می‌کنند و قادرند این سهمیه را حفظ کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟