وکیل رونالدو: اسناد منتشر شده جعلی است

اولین بار این نشریه آلمانی اشپیگل بود که در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در سال 2009 و در شهر لاس وگاس کاترین مایورگا را مورد تجاوز Rape قرار داده است و در ادامه نیز اسنادی در خصوص اعترافات رونالدو Ronaldo و پرداخت حق السکوت 375 هزار دلاری برای مسکوت ماندن این ماجرا با امضای او منتشر کرد اما وکیل او ادعا می کند این اسناد ساختگی بوده و توسط یک هکر مورد سرقت Stealing قرار گرفته است.

حالا پیتر کریستنسن با انتشار بیانیه ای نسب به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته است: "همانند 9 سال اخیر، کریستیانو رونالدو به شدت این اتهامات را انکار می کند. پس صفحاتی که در روزهای اخیر به عنوان اعترافات رونالدو در رسانه ها منتشر شده کاملا ساختگی و کذب بوده است.

از سال 2015، ده ها تن از اشخاص از جمله شرکت های حقوقی در نقاط مختلف اروپا مورد حمله قرار گرفتند و داده های الکترونیکی آنها توسط یک جنایتکار سایبری سرقت شده است. این هکر سعی بر فروش اطلاعات سرقت شده داشت و برخی رسانه ها نیز اقدام به انتشار این اسناد که بسیاری از آنها دروغین و ساختگی بودند کرده اند.

پس یک بار دیگر برای از بین بردن ابهامات باید گفت که شرایط کریستیانو رونالدو تغییری نکرده و آنچه در سال 2009 در لاس وگاس اتفاق افتاده با رضایت طرفین بوده است."

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 424388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟