هیتن: جهانبخش بازیکنی چند پسته است

رقابت های لیگ جزیره در شرایطی با برتری برایتون مقابل وستهام در آمکس استادیوم توام شد که در این بازی ستاره ایرانی اولین تجربه حضور در ترکیب اصلی مرغ های دریایی را با بردی شیرین پشت سر گذاشت تا با تمجیدهایی از سوی رسانه های جزیره و منتسب به این باشگاه مواجه شود.

سایت theargus با اشاره به این که علیرضا جهانبخش، گرانقیمت ترین خرید باشگاه برایتون، پس از اولین فیکس شدن در ترکیب تیمش، نشان داد برای پست شماره 10 این تیم طراحی شده پیرامون عملکرد خرید 17 میلیون پوندی نوشت:« مهاجم ایرانی در جریان پیروزی 1-0 برایتون مقابل وستهام، برای اولین بار در ترکیب تیمش قرار گرفت و به عنوان بال به زمین رفت. در روزی که پاسکال گروس به علت مصدومیت غایب بود و سولی مارچ در پست شماره ده به میدان رفته بود،علیرضا در طول بازی جایش را با آنتونی ناکارت در کناره ها عوض کرد و نمایش بسیار خوبی داشت».

کریس هیتن، سرمربی برایتون معتقد است بازیکنان او انعطاف لازم را دارند تا جای هافبک آلمانی را پر کنند، هر چند گروس به همراه دیل استفنز، برای بازی بعدی برایتون مقابل نیوکاسل آماده خواهند بود.

هیتن در این رابطه گفت:« با توجه به سیستم وستهام، قصد داشتیم از بین دو سیستم 2-4-4 و 1-1-4-4 یکی را انتخاب کنیم. اگر 2-4-4 بازی می‌کردیم، یورگن لوکادیا که مقابل منچسترسیتی خیلی خوب کار کرده بود، در ترکیب قرار می‌گرفت ولی فکر کردم که سولی مارچ می‌تواند کمک بیشتری به تیم کند. فکر می‌کنم سولی انعطاف بالایی دارد، همین طور علیرضا. به نظرم جهانبخش در هر سه پست چپ، راست و وسط می‌تواند خوش بدرخشد چون بازیکنی با قابلیت حضور در چند پست کلیدی است. همه ما می‌دانیم آنتونی ناکارت در چه پستی کیفیت بالایی دارد. گزینه های متعددی داشتیم و وقتی دیل آماده بازی کردن شود، در گوشه ذهن داریم که دیوی پراپر هم می‌تواند در آن پست بازی کند، همانطور که برای تیم ملی هلند بازی کرد».

برایتون در اولین بازی بعد از بازی های ملی فیفادی باید در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به مصاف نیوکاسل انتهای جدولی برود و با عملکردی که علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از بال های کناری از خود نشان داد پیش بینی می شود همچنان در کنار ناکارت فرانسوی پشت سر گلن مورای 35 ساله بهترین گلزن این فصل برایتون به میدان برود به شرطی که در بازی های ملی با پیراهن ایران دچار آسیب دیدگی و مشکلی خاص نشود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

فروش آبجو الکلی در سوپرمارکت های تهران!

این مرد می خواست زن دوم بگیرد لو رفت / انتقام خونین از برادر دختر تهرانی! +عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

زنان محجبه هم وسوسه خودنمایی اینستاگرامی دارند! +عکس

 

کدخبر: 423439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟