تاج : تلویزیون به خاطر فوتبال در خانه‌ها است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در انتخابات مجمع فوتبال فارس حاضر شده بود در مورد نتیجه انتخابات و اعتماد مجدد به فرزاد هنرپیشه برای چهار سال دیگر اظهار داشت: رای گیری هیات فوتبال فارس نشان داد برنامه های این هیات مورد تایید اعضای مجمع بوده است. بخش فوتبال بانوان فارس در ایران سرآمد دیگر استان هاست و با تعداد زیاد تیم و بازیکن در سطوح مختلف ملی و باشگاهی شرایط خیلی خوبی دارد.

مهدی تاج ادامه داد: فارس در فوتسال نیز یکی از پایگاه های ایران است و حضور آقای ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال موید این امر است.

وی ادامه داد: نه منطقه در فوتبال ایران است که فارس می‌تواند در این منطقه درخشان باشد و با فعالیت خود استعداد های خیلی خوبی از آن پیدا کرد. باید به سمت فوتبال خیابانی روی بیاوریم و همه تمرکزمان را روی مسابقات روی چمن نگذاریم.

وی درباره برگزاری بازی در ورزشگاه پارس گفت: ورزشگاه پارس ورزشگاهی بسیار عالی است و باید عیوب آن با راه اندازی به تدریج رفع شود.

تاج ادامه داد:اظهار نامه بدهی باشگاه های استقلال Esteghlal و پرسپولیس کمک کرد بسیاری از مشکلات این تیم ها حل شود، این به دلیل این بود که می‌خواستیم تیم ها به حرکت خود و حضور در آسیا ادامه دهند اما به تدریج مشکلاتشان حل شود، حالا این دو تیم در جام باشگاه ههای آسیا حضور دارند و حذف نشدند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد:همین نگرش نیز باید درباره ورزشگاه پارس انجام شود، ورزشگاه پارس طی بازدیدی که ما انجام دادیم مشکل خاصی ندارد و پس از حضور در تهران آن را با سازمان لیگ مطرح خواهم کرد تا مسابقات لیگ یک باز هم در ان برگزار شود.

فوتبال بزرگترین همایش انسانی را هر هفته برگزار می‌کند،عمده برنامه های تلویزیون، فوتبال است،تلویزیون یک روزی فوتبال را به خانه های مردم آورد اما امروز به خاطر فوتبال است که تلویزیون در خانه مردم است.

ریاست فدارسیون فوتبال با اشاره به پتانسل استان فارس در فوتبال بیان کرد: در فارس نیابد به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری باشیم و باید خودش بتواند بار دیگر امتیاز لیگ برتر را کسب کند. حیف است در ورزشگاه زیبای پارس مسابقه ای در لیگ برتر برگزار نشود، همت آقای کامیاب مدیر کل ورزش Sport و جوانان فارس برای من خیلی جالب بود و نشان می‌دهد هماهنگی زیادی بین هیات فوتبال فارس و اداره کل است که می‌تواند به برگشت فارس به لیگ برتر کمک کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فروش آبجو الکلی در سوپرمارکت های تهران!

این مرد می خواست زن دوم بگیرد لو رفت / انتقام خونین از برادر دختر تهرانی! +عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

سنجاب رقاص عکاسان را شگفت زده کرد+عکس

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

زنان محجبه هم وسوسه خودنمایی اینستاگرامی دارند! +عکس

 

کدخبر: 423419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟