پرواز رضا مهاجر با ماشین مهجور + عکس

در برد های ماشین سازان حرکات مهاجری بیش از قبل به چشم می خورد. مهاجری در طول نود دقیقه فشار عجیبی در خود نشان می دهد. خوشحالی بی وصف و خشم های بی رحم!

اینکه رضا مهاجری چرا نسبت به سال های گذشته پرتحرک و عصبی شده است نه بخاطر فشارهای ماشین، بلکه می تواند به فشار های همکاری گذشته با تراکتور ربط داشته باشد. روزهایی که مهاجری از آن به عنوان سخت ترین روزهای فوتبالی خود یاد می‌کند.

مهاجری کار خود را در تبریز با تراکتور آغاز کرد ولی با شروع تمرینات این تیم از تبریز دور شد و بحث های زیادی در مورد خرید های وی مطرح شد که اوج این انتقادات به حذف تراکتور از جام حذفی و اشتباه عبدالله زاده یکی از خرید های وی مربوط می شود.دو بازی بعد از حذف تراکتور از جام حذفی عبدالله زاده برای تراکتوری‌ها گلزنی کرد و از طرفی دیگر مشخص شد که خارجی های موفق تراکتور به انتخاب مهاجری بوده و در کنار آن بردهای ماشین توانست فضای کاری تبریز را برای مهاجری از زیر صفر به نمره قبولی برساند.

آنچه مشخص است مهاجری با اینکه از مشکلات ماشین به خوبی آگاهی داشت این تیم را انتخاب کرد تا خود را به تراکتوری ها ثابت کند. مهاجری دیروز با سومین برد خود از سه بازی و صعود به مرحله یک چهارم حذفی نشان داد که‌ مرد تیم های کوچک نیست و می تواند در تیم های بزرگ نیز موفقیت هایش را ادامه دهد.

مهاجری بعد از گل دوم ماشین سازی به جم خوشحالی بی پایانی داشت و مشت های گره کرده او نه تنها برای برد ماشین بلکه برای اثبات خود به فوتبال تبریز بود و فریادهای از نوع من می توانم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختربچه در دیگ حلیم پخت / در منوجان رخ داد

بازیگر خاطره ساز سریال محبوب ایرانی ها درگذشت + عکس

عروس همدانی پسر از آب درآمد + جزییات

حیوانی شیطانی که از سیاره ای دیگر آمده +عکس

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

جواد در مقابل همسرش به دختر دانشجویش رحم نکرد!

خودکشی فجیع یک فوتبالیست معروف + عکس

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

 

کدخبر: 422980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟