قوانین جدید برلوسکونی: ریش و خالکوبی ممنوع!

به نظر می‌رسد دوران مالکیت برلوسکونی بر باشگاه مونزا به اندازه‌ی سالهای فعالیتش به عنوان مالک میلان پر حرف و حدیث خواهد بود. نخست‌وزیر سابق ایتالیا دستور داده در باشگاه جدیدش مونزا ریش گذاشتن و خالکوبی کردن ممنوع است.

برلوسکونی که 31 سال مالکیت روسونری را به عهده داشت در ماه آوریل 2017 از این باشگاه جدا شد. این سیاستمدار و تاجر ثروتمند و پرحاشیه بار دیگر به دنیای فوتبال بازگشته و مالکیت یک تیم دسته سومی را بدست آورده. هنوز چیزی نگذشته خبرهایی مبنی بر جاه‌طلبی‌های او برای جذب فوتبالیست‌های بزرگ بازنشسته مثل کاکا مطرح شده است. به نظر می‌رسد برلوسکونی برای مطرح کردن دوباره‌ی نامش در رسانه‌های ورزشی حتی یک لحظه هم بیکار نمی‌نشیند.

برلوسکونی 82ساله معتقد است بدون هیجان زندگی بسیار ملال‌آور خواهد شد و او قصد دارد با مونزا در یک ماجراجویی بزرگ قدم بردارد. برلوسکونی در گفت و گو با خبرنگاران درباره‌ی تیم جدیدش گفت:" تیم من یک تیم جوان خواهد بود که فقط و فقط از بازیکنان ایتالیایی تشکیل خواهد شد. بازیکنانی که با موی ساده و مرتب بازی خواهند کرد. ما یک آرایشگاه در شهر مونزا پیدا کرده‌ایم که قول داده موی بازیکنان‌مان را مجانی آرایش کند".

برلوسکونی در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" نه کسی حق دارد ریش بگذارد و نه خالکوبی کند. بازیکنان تیم من نباید یک عالمه گوشواره از گوش‌شان آویزان کنند. آنها در زمین باید نماد اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه باشند. باید وقتی روی بازیکن حریف خطا می‌کنند از او عذرخواهی کنند و با داور مثل یک جنتلمن برخورد کنند".

برلوسکونی در ادامه به خبرنگاران کنجکاو گفت:" اگر هواداری از آنها امضا خواست باید نام و نام خانوادگی‌شان را تمیز و مرتب بنویسند و از خط خطی کردن خودداری کنند. آنها باید در بیرون از زمین هم لباسهای ساده و مرتب ولی شیک و مد روز بپوشند. من به دنبال چیزی می‌گردم که مثل فوتبال امروز نباشد".

مونزا در حال حاضر در لیگ دسته سه ایتالیا در گروه خود رتبه‌ی سوم را در اختیار دارد و از چهار بازی خود در این فصل 9 امتیاز بدست آورده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

دختر جوان پس از کشتن نامزد خائنش قلب و مغز او را خورد و فیلم آن را منتشر کرد +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

 

کدخبر: 422698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟